تنها بوکسور المپیکی ایران مسئولان فدراسیون را مورد حملات شدید خود قرار داد.

حملات کوبنده بوکسور المپیکی به مسئولان فدراسیون!

به گزارش قدس آنلاین، احسان روزبهانی در واکنش به انتقادهای روزهای گذشته ناطق نوری، در یک نشست خبری پاسخ رئیس فدراسیون را داد. وی در خصوص اینکه رئیس فدراسیون گفته بود روزبهانی شب ها به کافی شاپ می رفت،‌ گفت: به هیچ فردی اجازه دخالت در زندگی شخصی خودم را نمی دهم. رستوران و کافی شاپ نوش جان من و به ناطق نوری مربوط نیست و حق حرف زدن در این باره را ندارد.

وی تاکید کرد: تنها یک سفر به ایتالیا و چین با مسئولان رفتم و بقیه سفرها را خودم هزینه کردم. در این مدت خودم هزینه کردم و تمرین کردم و با ابرو و بینی شکسته سهمیه المپیک گرفتم. ناطق نوری برود پاسخ بدهد این همه هزینه کرد پس چرا حتی یک سهمیه هم کسب نشد؟

روزبهانی در بخش دیگری از حرفهایش گفت: برای من حتی مراسم بدرقه هم نگرفتند. شب ها در ماشین می خوابیدم تا اینکه جای خواب من در اردو درست شد. حقوق من را هم وزارت ورزش و کمیته المپیک دادند و غذا را از رستورانی دیگر سفارش دادم چرا که غذای آکادمی چرب بود اما به نام من دوستان ناطق هر روز چندین غذا می گرفتند.

وی به شدت از استکی انتقاد کرد و گفت: ایشان تنها یک بدنساز هستند ولی مدام دوست دارد بگوید که مربی احسان روزبهانی هستم. من هرگز شاگرد او نبودم و او را قبول ندارم چون یک بدنساز است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.