قدس آنلاین: معاون نیرو شرکت توزیع برق خراسان رضوی از انجام مناقصه خرید ۳۸۰ مولد خورشیدی قابل‌حمل ویژه عشایر این استان خبر داد و گفت: ۸۵ درصد اعتبارات این پروژه توسط دولت صورت گرفته است.

انجام مناقصه خرید ۳۸۰ مولد خورشیدی قابل‌حمل ویژه عشایر در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مزینی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق خراسان رضوی در سطح 26 شهرستان، 2 هزار و 721 روستا و بیش از 60 شهر این استان فعال است اظهار داشت: این شرکت در میان 39 شرکت توزیع برق در کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت فعالیت دارد.

وی با تأکید بر اینکه یک‌میلیون و 104 مشترک زیرپوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی هستند یادآور شد: بیش از 45 درصد انرژی برق از طریق این شرکت در سه استان خراسان توزیع می‌شود.

معاون نیرو شرکت توزیع برق خراسان رضوی با ابراز خرسندی نسبت به تأمین برق همه روستاهای کمتر و بیشتر از 10 خانوار در سال جاری در این استان بیان کرد: این امر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه برق خراسان رضوی است.

مزینی از انجام مناقصه خرید 380 مولد خورشیدی قابل‌حمل ویژه عشایر خراسان رضوی خبر داد و گفت: 85 درصد اعتبارات این پروژه توسط دولت و 15 درصد اعتبارات مابقی آن توسط عشایر پرداخت می‌شود.

وی تأمین برق همه پروژه‌های مسکن مهر خراسان رضوی را بدون مشکل برشمرد و گفت: تأمین برق پروژه مسکن مهر گلبهار به‌صورت کامل انجام‌شده که پس از پردیس تهران رتبه دوم در سطح کشور را در این بخش به خود اختصاص داده است.

معاون نیرو شرکت توزیع برق خراسان رضوی تأکید کرد: هم‌زمان با هفته دولت 114 پروژه شبکه توزیع با اعتبار 16 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.