احمد دستمالچی گفت: عربستان مسیر خطرناکی درهمراهی منافقین برای خود شروع کرده است که بدون شک تبعات منفی را برای آنها در منطقه وجهان در پی خواهد داشت.

 عربستان مسیر خطرناکی را شروع کرده است/ سعودی ها به حمایت مخفیانه خود از منافقین پایان داده اند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان ، احمد دستمالچی سفیر سابق ایران در لبنان پیرامون دعوت ملک سلمان پادشاه سعودی از مریم رجوی برای حضور در مناسک حج تأکید کرد: منافقین و عربستان سعودی همواره همکاری دیرینه ای با هم داشته اند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی منافقین از نظر مالی از سوی سعودی ها حمایت می شدند از این رو رابطه نزدیکی بین این گروهک تروریستی و پادشاهان آل سعود وجود دارد.
وی با بیان اینکه عربستان و منافقین درکشتارهای سال 66 حجاج ایرانی دست داشته اند، خاطر نشان کرد: در همکاری مشترک سعودی ها و منافقین متاسفانه بسیاری از حجاج ما در این حادثه کشته شده اند و عمق فاجعه و نقش  گروهک تروریستی منافقین در این حادثه به گونه ای است که گفته می شود که عناصر منافقین تیراندازی اولیه را به حجاج ایرانی شروع کرده اند.

سفیر سابق ایران در لبنان تصریح کرد: امروز به نظر نمی رسد که نکته جدیدی در روابط مشترک منافقین و عربستان آشکار شده است بلکه تنها سعودی ها به دوران حمایت مخفیانه خود از منافقین پایان داده اند.
این کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: از زمانی که ترکی الفیصل حمایت خود را رسما از منافقین در نشست پاریس اعلام کرد سیاست حمایتی عربستان از منافقین که سالها در جریان بود آشکارا شد و امروز به جایی رسیده است که پادشاهان سعودی از یک سرکرده یک گروهک تروریستی که عامل قتل عام بسیاری از مردم ایران بوده است برای انجام فریضه حج دعوت می کنند.
دستمالچی تأکید کرد: عربستان مسیر خطرناکی در همراهی منافقین برای خود شروع کرده است که بدون شک تبعات منفی را برای آنها در منطقه وجهان در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: پادشاهی آل سعود چون به صورت مستقیم با همراهی گروهک تروریستی منافقین در امور داخل ایران دخالت می کند آینده ناخوشایندی را در پیش خواهد داشت زیرا با کسانی که دستشان به خون ملت ایران آلوده شده است همراهی می کند و توطئه های جدیدی در سر دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.