قدس آنلاین: نخستین سمینار تخصصی چشم انداز ساختمان و مسکن با رویکرد بررسی رونق و رکود این صنعت، ۱۵ شهریور ماه در مشهد برگزار می‌شود.

نخستین سمینار تخصصی پژوهشی چشم انداز ساختمان و مسکن در مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، بهمن هوشمند فر دبیر اجرایی سمینار در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در همین رابطه در محل سازمان برگزار شد با بیان اینکه مشکلات امروز مسکن در کشور و استان به دلیل رکود در بازار ساختمان و اقتصاد است اظهار داشت: در این سیمنار به دنبال راهکارهای درست و اساسی جهت برون رفت از این مشکلات هستیم .

وی تصریح کرد: برای حل این معضل به دنبال راهکارهایی برای رونق مسکن بودیم و به همین جهت تصمیم به برگزاری سمیناری تخصصی در حوزه مسکن گرفتیم.

دبیر اجرایی سمینار تخصصی چشم انداز ساختمان و مسکن اظهار کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم برخی از موضوعات مبتلابه حوزه ساختمان را با کمک این سمینار پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم تا در راستای رونق صنعت ساختمان استان بتوان گام‌هایی هرچند کوچک برداشت.

هوشمند فر با بیان اینکه طرح‌های جامع، بافت فرسوده و مسائل پیرامون حاشیه شهر مشهد در این سمینار مورد بحث قرار می‌گیرد، گفت: برگزاری چنین محافل علمی می تواند در راستای حل معضلات صنعت ساخت و ساز و خروج از رکود موثر باشد.

وی تأکید کرد: نگاه ما به برگزاری این سمینار، نگاهی فرهنگی است و امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در افزایش رونق و خارج شدن از حالت رکود در مشهد برداریم.

دبیر اجرایی سمینار تخصصی چشم انداز ساختمان و مسکن با اشاره به برنامه‌های این سمینار تخصصی گفت: از برنامه‌های اصلی این سمینار برگزاری دوره آموزشی سه ساعته است که در آن وضعیت مسکن کشور بررسی می شود.

هوشمندفر در ادامه با اشاره به برگزاری پنل تخصصی در این همایش اظهار داشت: همچنین پنلی تحلیلی و تخصصی‌ با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در حاشیه این سمینار برگزار می شود که در آن با ایجاد فضای پرسش و پاسخی، وضعیت مسکن و بازار مسکن بررسی می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این سمینار گفت: سمینار تخصصی ساختمان در روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه جاری باحضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و صاحب نظران حوزه ساخت و ساز برگزار در مشهد می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.