وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: ۸۰ هزار واحد کوچک در کشور داریم که تنها ۵ هزار واحد آنها دچار مشکل هستند و مابقی آنها کار می‌کنند.

 تنها ۵ هزار واحد کوچک اقتصادی در کشور مشکل دارند

به گزارش قدس آنلاين به نقل از تسنيم، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه نشست خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران در خصوص اعطای مجوز به شرکتهای بازاریابی اینترنتی گفت: سایتهای مجاز اقتصادی در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند اما برای اینکه از ایجاد سایتهایی مانند گولدکوئست جلوگیری شود مقررات جدیدی وضع می‌کنیم.

وی در خصوص اعطای تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط گفت: این تسهیلات تنها به شرکتهای بخش خصوصی اختصاص می‌یابد و آنها مورد حمایت قرار می‌گیرند و شرکتی از بخش دولتی مشمول این طرح دولت نشده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اظهارات متناقض خود در خصوص خروج از رکود تصریح کرد: هر فعالیت اقتصادی که رشد مثبت داشته باشد یعنی از رکود خارج شده است و رونق دارد و در صورتی که 4 درصد رشد 8 درصد بشود رونق بیشتری پیدا کرده است اما اگر این رشد منفی باشد ما با رکود مواجه هستیم.

نعمت‌زاده تصریح کرد: 80 هزار واحد کوچک در کشور داریم که تنها 5 هزار مورد آنها دچار مشکل  هستند و مابقی آنها کار می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.