قدس آنلاین: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: دولت تدبیر و امید برای اجرای طرحهای مدیریت منابع آب این استان از سال۱۳۹۲ تاکنون بیش از ۶۴۵ میلیارد تومان اعتیار تصویب کرده است

۳۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای مدیریت آب خراسان شمالی هزینه شد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهندس سید ابراهیم علوی اظهار داشت: از مجموع اعتبارات مصوب برای اجرای طرحهای مدیریت منابع آب این استان از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از 313 میلیارد تومان اعتبار، تخصیص یافته و هزینه شد است.

وی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات یاد شده، 125 میلیارد تومان اعتبار مربوط به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در مهرماه 1391 برای اجرای 23 پروژه مدیریت منابع آب استان در قالب 16 طرح است که تاکنون بیش از  96 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و هزینه شده است.

وی افزود: 164 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات مصوب برای طرحهای مدیریت آب خراسان شمالی مربوط به سال 1395 است که تاکنون رقم تخصیص آن برای هزینه، اعلام نشده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، کل این اعتبارات برای اجرای 43 پروژه در قالب 32 طرح تصویب شده که پنج طرح و پروژه طی سه سال اخیر به بهره برداری رسیده است.

مهندس علوی بیان کرد: ساخت پنج سد جدید، ‌عملیات تکمیلی طرح های آبرسانی به بجنورد، ‌اسفراین، شیروان، گرمه و جاجرم، عملیات اجرایی ساخت هفت هزار هکتار شبکه آبیاری و همچنین تکمیل و تجهیز شبکه های اندازه گیری آبهای سطحی ، تکمیل عملیات اجرایی طرح انتقال پساب تصفیه شده در بجنورد و شیروان و همچنین طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب از مهمترین طرحهای در دست اجرای این شرکت است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.