قدس ‌آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آماده هر گونه همکاری برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان هستیم گفت: اعتبارات احداث این مرکز در استان بستگی به میزان بودجه ملی دارد.

خراسان جنوبی آماده همکاری در راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس  است

به گزارش  قدس آنلاین از بیرجند، سیدعلی اکبر پرویزی  در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار ارزشهای دفاع مقدس در بیرجند با اشاره به گفت‌وگو با رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان و بهره‌مندی از ظرفیت این بنیاد در توسعه استان اظهار داشت: امید است بتوانیم با استفاده از ظرفیت آن نهاد زمینی را جهت احداث مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس در اختیار بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس قرار دهیم.

وی با اشاره به ملی بودن ردیف بودجه‌ای احداث مرکز دفاع مقدس گفت: اعتبارات احداث این مرکز در استان بستگی به میزان بودجه ملی دارد واحداث این پروژه ارزشمند دارد و در صورت کمبود اعتبار از پتانسیل بنیاد مستضعفان و جانبازان و در نهایت استان در جهت راه‌اندازی آن بهره خواهیم گرفت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز در این دیدار گفت: دفاع مقدس کلید وحدت مسلمانان و فراتر از آن متعلق به همه سلایق و گرایشات و حتی ادیان است.

سردار بهمن کارگر افزود: مردم کشورهای مظلوم عراق، سوریه و یمن با بهره‌گیری از فرهنگ ناب دفاع مقدس در حال چیره شدن بر مشکلاتشان هستند.

وی به احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان اشاره کرد و افزود: امید است این مرکز در طول برنامه ششم توسعه به بهره‌برداری برسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به سبک زندگی شهدا خاطرنشان کرد: مجاهدان فی سبیل الله بهترین الگو برای سبک زنگی اسلامی و ایرانی هستند و ما باید در جهت ترویج این شیوه زندگی تلاش کنیم که راه‌اندازی مرگز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند در ترویج فرهنگ والای شهادت و سیره زندگی شهدا و ایثارگران مؤثر باشد.

در این دیدار طی حکمی از سوی سردار بسیجی بهمن کارگر استاندار خراسان جنوبی به عنوان رئیس مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.