با وجود اینکه تیم ملی والیبال ایران در جمع هشت تیم برتر المپیک قرار گرفت اما سرنوشت نامعلومی در انتظار لوزانو است.

پرسش روز والیبال/ لوزانو ماندنی است یا رفتنی؟

به گزارش قدس ‌آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای المپیک ریو توانست از گروه دوم به عنوان تیم چهارم صعود کند و در جمع هشت تیم برتر قرار گیرد. قبل از اینکه ملی پوشان کشورمان به ریو اعزام شوند هم برنامه نخست فدراسیون این بود که از گروه خود صعود کند که اینگونه شد.

ایران در مرحله بعد باید با ایتالیا، تیم اول گروه نخست مصاف می داد که در سه ست برابر این تیم بازنده شد با این حال شاگردان لوزانو در ست نخست و تا اواسط ست دوم توانستند بازی قابل قبولی را ارایه کنند اما در ادامه کار اسیر بازی برتر و آنالیز خوب حریف شدند و بازی را در سه ست واگذار کردند.

با اتمام این مسابقات، نظرات متفاوتی درباره عملکرد تیم ایران وجود دارد. اینکه تیم کشورمان حتی یک بازی را هم برابر تیم های مدعی برنده نشده بود، یا اینکه برابر آرژانتین در سه ست متوالی مغلوب شد نکات تاریکی است که در کارنامه لوزانو سرمربی تیم کشورمان به چشم می آید.

سرمربی تیم ملی البته روی نیمکت هم نفراتی را در اختیار نداشت یا به کار نگرفت که آنالیز حریف را بر هم بزنند. از طرفی وی تا پایان مسابقات نتوانسته بود دو دریافت کننده قدرتی خود را شناسایی کند و تغییرات مداومی را در این پست شاهد بودیم.

اگرچه مدت زمان زیادی نیست که لوزانو در ایران مشغول به کار شده است با این حال برخی ها معتقدند وی آن شتابی که ولاسکو به والیبال ایران داده بود را ندارد و نمی تواند گزینه مناسبی برای ادامه کار باشد در همین حال برخی نیز از این مربی نامدار دفاع کرده اند.

باید دید فدراسیون والیبال چه تصمیمی برای ادامه کار با این مربی آرژانتینی خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.