قدس آنلاین- بیرجند: عضو هئیت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند ازراه اندازی نرم‌افزار U space در خراسان جنوبی در راستای فروش آنلاین خدمات استان برای اولین بار در ایران خبرداد.

نرم افزار  فروش آنلاین خدمات در خراسان جنوبی  راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین ازبیرجند،حسین مرادی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی این نرم‌افزار اماکن ورزشی، تورهای کشوری، هتلها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و غیره می‌توانند به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این نرم‌افزار افزود: معرفی ظرفیتهای خراسان جنوبی از جمله اهداف راه‌اندازی نرم‌افزار U space است.

عضو هئیت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به اشتغال مستقیم سه نفر در اجرای این نرم افزار گفت: این نرم‌افزار سال گذشته در آبان ماه راه‌اندازی شد و به طور آزمایشگاهی برای زائرسرای طبس اجرا شده است.

مرادی بیان کرد: نرم‌افزار U space قابلیت رزرو شبانه، خرید بلیط و رزرو نوبت‌گیری همزمان در یک صفحه را دارد.

وی خاطرنشان کرد: شتاب دهنده‌های کارآفرینی در خراسان جنوبی باید فعال شوند و بخش خصوصی نیز از شتاب دهنده‌ها و سرمایه‌گذارها در حوزه کارآفرینی حمایت کند.

عضو هئیت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند در خصوص چالش کمبود فضای کار برای کارآفرینان افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بخشی از فضای سازمانی خود را به کارآفرینی اختصاص دهند.

مرادی تصریح کرد: مشکلات زیادی پیش روی کارآفرینان خراسان جنوبی است که یکی از این مشکلات کمبود فضای کار است که از مهم‌ترین مشکلات موجود است.

وی یادآور شد: ظرفیت فضای پارک علم و فناوری پراست و هم اکنون برای اجرای نرم افزار U space نیازمند اتاق و اینترنت هستیم.

عضو هئیت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار داشت: خواستار ایجاد کارخانه تولید محتوا در استان هستیم و هم اکنون خراسان جنوبی به قطب تولید محتوا تبدیل شده و بسیاری از افراد از این امر اطلاعی ندارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.