قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: همزمان با هفته دولت ۹ گلزار شهدا در استان به بهره ‌برداری رسید.

افتتاح ۹ گلزار شهدا در مازندران

عباسعلی رضایی با بیان اینکه تاکنون 695 گلزار شهدا ساماندهی شده است، افزود: درهفته دولت مزار مطهر شهدای مازندران عطرافشانی گردید.

وی تصریح کرد: 206 نفر از جانبازان در کمیسیون حالت اشتغال، 878 نفر از ایثارگران در طرح ساماندهی مسکن و به ‌منظور حمایت شغلی از جامعه هدف، 88 نفر از فرزندان ایثارگران تحت عنوان آموزش کارورزی مورد حمایت بنیاد قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، ایثارگران استفاده‌ کننده از بیمه عمر را 72 هزارنفر ذکر کرد و گفت: به ‌منظور تکریم و تعظیم و تجلیل از ایثارگران، 15 هزار و 599 مورد دیدار در قالب طرح سپاس از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در سطح استان صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه 6 هزار و 492 نفر از ایثارگران از وام صندوق شاهد بهره‌ مند شدند، اضافه نمود:2 هزار و 89 نفر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به اردوی محبین‌الرضا(ع)، قم و یاد عزیزان شامل بازدید از مناطق جنگی اعزام شدند.

وی با اعلام موفقیت ایثارگران در زمینه فعالیت‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: 36 نفر از ورزشکاران شاهد و ایثارگر در عرصه ملی و بین‌المللی موفق به کسب مدال شدند.

رضایی با بیان اینکه برای 53 هزار 122 نفر از ایثارگران دفترچه بیمه درمانی صادر شده است، یادآورشد: 3 هزار و 820 نفر از ایثارگران و جانبازان شهرهای استان برای تعیین درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی شرکت و 9 هزار و 439 نفر از ایثارگران استان از خدمات پزشکی پایش سلامت بهره‌مند شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.