قدس آنلاین- بیرجند: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس وجمعی از مسئولان ۱۱ پروژه عمرانی دراولین روز ازهفته دولت درشهرستان طبس به بهره برداری رسید.

۱۱ پروژه عمرانی در شهرستان طبس  افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند،پنج پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و تأمین برق متقاضیان به ارزش ریالی یک میلیارد و 792 میلیون تومان در شهر طبس به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سیستم سرمایشی و گرمایشی واحدهای آموزشی، تکمیل سه باب نمازخانه در مدارس روستایی، تکمیل کتابخانه مرحوم سید حسین غضنفری، توسعه فضای آموزشی دبستان تکتم پنج پروژه‌ای بود که در حوزه آموزش‌ و پرورش شهرستان به بهره‌برداری رسید.

اعتبار پروژه‌های آموزشی 790 میلیون تومان اعلام شد که حدود چهار هزار دانش‌آموز و فرهنگیان طبسی از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

افتتاح خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی پسران امام علی(ع) طبس نیز دیگر برنامه امروز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس بود این پروژه بزرگ به ارزش تقریبی یک میلیارد و 192 میلیون تومان افتتاح شد که ظرفیت 250 دانشجو را دارد.

فرماندار ویژه و امام‌جمعه شهرستان طبس در جمع کارکنان راه‌آهن شرق حاضر شدند و کلنگ احداث سایه‌بان قطار طبس شارژ برق قطار و سامانه ATC را به زمین زدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.