نوروزی گفت: باید در زمینه امضای قراردادهای جدید نفتی برای جلوگیری از وقوع قرارداد کرسنت دیگر احتیاط و اهتمام جدی صورت گیرد.

توجه مجلس برای جلوگیری از امضای کرسنتی دیگر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان صبح امروز چهارشنبه( 3 شهریورماه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه کسب اعتماد مردم برای دولت در یک سال باقیمانده اقدام جدی در راستای اقتصاد مقاومتی و روی آوردن به اقتصاد درون‌زا است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان افزود: انعقاد قراردادهای بیشتر در زمینه جهاد دانشگاهی، تقویت کارخانه‌های داخلی برای خودکفا شدن در ساخت برخی محصولات از قبیل گوشی همراه و اعتماد به جوانان کشور برای قرار گرفتن در پستهای مدیریتی از جمله اقدامات لازم برای درون‌زا کردن اقتصاد و قدم گذاشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

نوروزی به لزوم احتیاط در قراردادهای جدید نفتی اشاره کرد و گفت: باید در زمینه  امضای قراردادهای جدید نفتی برای جلوگیری از وقوع قرارداد کرسنت دیگر و به خطر افتادن ملی شدن صنعت نفت کشور احتیاط و اهتمام جدی صورت گیرد.

وی به سخنان رهبری در ارتباط با دغدغه‌مندی ایشان در زمینه مسائل فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم از 85 هزار مسجد 50 هزارتای آنها طلبه ندارند و به ازای هر 1500 دانشجو یک روحانی وجود دارد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با اشاره به لزوم اهتمام بیشتر مسئولین در زمینه فرهنگی شهر تهران به خصوص در مسائل فرهنگی آن افزود: متاسفانه در برخی مناطق جنوبی تهران و به خصوص اطراف میدان شوش شاهد صحنه‌های نگران کننده‌ای هستیم و امیدواریم مسئولان توجهی ویژه به این منطقه داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.