قدس آنلاین: معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتشیان با انگیزه قرآنی از این نظام و انقلاب دفاع می ‌کنند و اجازه هیچگونه تجاوزی را به دشمنان نمی دهند.

ارتشیان با انگیزه قرآنی از این نظام و انقلاب دفاع می ‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ محمد فهمیده معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در مراسم پایانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان خواهران و همسران و فرزندان کارکنان پایور نزاجا، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آمادگی کامل هرگونه تهدید دشمن را رصد می ‌کند و به صورت قدرتمند پشت سر ولایت فقیه ایستاده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی است، افزود: ارتشیان با انگیزه قرآنی از این نظام و انقلاب دفاع می ‌کنند و اجازه هیچگونه تجاوزی را به دشمنان نمی دهند.

معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی دارای آثار و برکات فراوان است، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت دستگاه ‌های مختلف برای برگزاری برنامه‌ های قرآنی افزایش یابد چرا که تدبر در قرآن بسیار ارزشمند است و باید قدر آن دانسته شود.

فهمیده گفت: بهتر است یک روز در بین مسلمانان به ‌نام قرآن نامگذاری شود تا در آن روز همه مسلمانان شکرگذار این نعمت بزرگ باشند.

حجت ‌الاسلام محمدقاسم‌ وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در سخنانی اظهار داشت: بیش از 15 هزار حافظ قرآن کریم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی افزود: برگزاری برنامه ‌های فرهنگی و قرآنی به عنوان یک اولویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران دنبال می ‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به افتخارات به دست آمده توسط این ارگان نظامی کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سال گذشته در بین تمام ارگان ‌های نظام رتبه نخست را در ترویج فعالیت ‌های قرآنی به دست آورد.

 

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.