بامداد امروز یک هواپیمای مسافربری مأموریت داشت تا سران رده‌بالای منافقین را از عراق به آلبانی انتقال دهد.

فرار سران منافقین با یک هواپیمای آمریکایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مشرق، یک هواپیمای مسافربری مأموریت داشت تا در بامداد روز چهارم شهریور سران رده بالای منافقین که گفته می‌شود نزدیکترین افراد به مسعود رجوی سرکرده این سازمان هستند را از عراق فراری دهد.

بر پایه این خبر هواپیمای مذکور قرار بود بیش از صد نفر از اعضای منافقین را در فرودگاه بغداد سوار کرده و از مسیری ویژه به اروپا منتقل نماید.

تعدادی از این افراد از نزدیکان مسعود رجوی سرکرده این سازمان تروریستی بوده و حتی برخی از آنها حکم تعقیب در پلیس اینترپل دارند.

اسامی سرکردگان سازمان که برای فرار از طریق این پرواز ویژه انتخاب شده بودند به شرح ذیل است:

عباس میناچی که یکی از این افراد است و با اسم مستعار حسین مقدم قصد خارج شدن از عراق را دارد مسئول ارتباطات و مخابرات شخص مسعود رجوی بوده که گفته می‌شود همواره در کنار خود رجوی فعالیت می‌کرده است.

مژگان پارسایی، مهدی برائی مسئول روابط عراق در سازمان، معصومه احتشام از مسئولین بخش روابط، ژاله داعی‌السلام که با نام مستعار ژاله جنت پور قصد فرار دارد از دیگر نفرات هستند.

افشین فرجی نژاد از مسئولین تیم حفاظت و اطلاعات رجوی که فرمانده عملیات انفال در عراق بوده و در این عملیات مسئولیت کشتار صدها کُرد عراقی را بر عهده داشته است نیز از دیگر افراد است که با نام مستعار سیدعلی مستشاری‌پور قصد فرار از عراق را دارد.

معصومه رضایی مسئول دفتر مسعود رجوی، سپیده ابراهیمی از اعضایی که نامش در فهرست تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار دارد، فاطمه میر سیدی مسئول تشریفات رجوی با پاسپورت جعلی به نام بی‌بی‌فاطمه قائدی میرسیدی، مهناز گرامی مقدم از مسئولین حفاظت رجوی، ناصریگانه از اعضای حفاظت رجوی و صدیقه حسینی از دیگر نفرات این پرواز هستند.

محمود قجر عضدانلو برادر و اشرف ابریشم‌چی دختر مریم قجر عضدانلو (رجوی) با پاسپورت جعلی اشرف تهرانی نیز از دیگر نفراتی هستند که قصد داشتند با این هواپیما از عراق فرار کنند.

نرگس یعقوبیان با پاسپورت جعلی مریم میریعقوبیان، شهلا حسین‌تاش مسئول پرسنلی منافقین با پاسپورت جعلی نسرین قاسمی، نرگس محمدعلی آشپز مخصوص رجوی، دکتر جواد احمدی آلون آبادی دکتر مخصوص رجوی با پاسپورت جعلی جواد علاوی و زهره بنی‌جمالی دیگر سرکردگان سازمان هستند که قرار بود با این پرواز ویژه از عراق بگریزند.

منابع آگاه درعراق اطلاع دادند که قرار بود نفرات سازمان ساعت 5 بامداد چهارم شهریور از درب پادگان لیبرتی خارج شده و به فرودگاه بغداد منتقل شوند.

پرواز مذکور که قرار نبود هیچ مسافر دیگری غیر از اعضای سازمان را سوار کند، در ظاهر قرار بود با هماهنگی کمیساریای پناهندگان سازمان ملل برای انتقال این نفرات وارد عراق شود، اما در پشت پرده این ماجرا هماهنگی نیروهای نظامی آمریکایی و همچنین رایزنی‌های سعودی قرار دارد.

به دلیل وجود افراد نزدیک و مورد وثوق مسعود رجوی در این هواپیما احتمال می‌رود خود رجوی که به استناد برخی از شواهد در کمپ لیبرتی در عراق پنهان شده، قصد فرار از عراق را داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.