نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم به دلیل اینکه سخت ترین شرایط مالی کشور در طول ۳۴ سال گذشته را تجربه می کند کار بسیار سختی برای رشد و توسعه اقتصادی پیش روی دارد.

نقوی حسینی: دولت سخت ترین شرایط مالی کشور در ۳۴ سال گذشته را تجربه می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سید حسین نقوی حسینی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری در کانون ملائک قرچک برگزار شد افزود: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود تاکنون با کمترین میزان درآمدی کشور مواجه بوده، شرایطی که در طول 34 سال گذشته بی سابقه است.
وی اظهار کرد: شرایط مالی کشور در سال های اخیر حتی در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز وجود نداشت و به همین دلیل باید گفت گه دولت یازدهم کار بسیار سختی برای پیشبرد امور به ویژه در حوزه اقتصادی دارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان قرچک از نظر جمعیت، جوان ترین شهرستان استان تهران است که با حمایت دولت و استفاده از توان و ظرفیت نیروهای جوان می توان بسیاری از مشکلات منطقه را حل کنیم.
نقوی حسینی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از این دو شهید بزرگوار به عنوان الگوی مدیریتی در نظام اسلامی یاد کرد.
مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک نیز در ادامه جلسه گفت: اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید مهم ترین راهبرد و برنامه کاری مردم و مدیران اجرایی شهرستان قرچک است.
وی افزود: مردم قرچک در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین رأی را به دکتر روحانی به عنوان پیروز انتخابات دادند و میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات اسفندماه سال گذشته نیز از میانگین کشوری بیشتر بود.
امام جمعه قرچک نیز در این جلسه گفت: تاریخچه انقلابی مردم قرچک به قیام خونین 15 خرداد سال 42 باز می گردد، مردمی که در جریان دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی از آرمان های انقلاب اسلامی حراست کردند. 
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: 38 سال از انقلاب بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد اما مردم شهرستان قرچک برغم تمامی خدمات و اقدامات انجام شده، از محرومیت های زیادی رنج می برند.
شهرستان قرچک با حدود 300 هزار نفر جمعیت در شرق استان تهران قرار دارد.
حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری ظهر امروز(پنجشنبه) به منظور بهره برداری از چندین پروژه و طرح عمرانی به شهرستان قرچک سفر کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.