۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 416457

بر اساس گزارش های رسیده قیمت طلا و سکه با تغییرات جزئی، هفته گذشته را سپری کرده است.

ثبات نسبی طلا و سکه در هفته ای که گذشت

به گزارش قدس آنلاين به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران هفته را با بهای صد و 13 هزار و 241 تومان آغاز و در آخرین روز کاری هفته با بهای صد و 12هزار و 780 تومان رسید.

همچنین سکه طرح قدیم و جدید در اولین روز هفته به ترتیب با نرخ یک میلیون و 115 هزار تومان و یک میلیون و 114 هزار تومان معامله شد.    

این درحالیست که سکه طرح قدیم به قیمت یک میلیون و 109 هزار و 500 و طرح جدید یک میلیون و 110 هزارتومان هفته را به پایان رساندند.

ثبات و آرامش حاکم بر بازار طلا

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: ده روزی است که قیمت طلا در بازار تفاوت چندانی نداشته و به عبارتی قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی روی روال ثابتی در حال حرکت است.

وی افزود: در دو هفته اخیر حداکثر نوسان طلا در بازارهای جهانی 10 دلار و در بازارهای داخلی نوسان قیمت طلا و سکه 5 هزار تومان است.

کشتی آرای با بیان اینکه در دو هفته اخیر ثبات و آرامش در بازار حاکم است، گفت: به طور معمول در مرداد و شهریور ماه به دنبال تعطیلات تابستانی برخی از موسسات مالی و اعتباری در بازارهای جهانی در تعطیلی به سر می برند ، از این رو می توان گفت که از اوایل مهر ماه با شروع معاملات نفتی و بازار جهانی فعالیت اقتصادی از سر گرفته خواهد شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: طی روزهای آتی احتمال افزایش و کاهش قیمت طلا و سکه وجود ندارد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.