قدس آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای اینکه شاهد پیشرفت در بخش های فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمامی مناطق کشور حتی مرزی و محروم باشیم تنها باید نسبت به توزیع امکانات در این بخش عدالت داشت.

پیشرفت در بخش فناوری اطلاعات در سایه توزیع عدالت میسر است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمود واعظی در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:خوشبختانه فضای خوبی در این استان بین مسوولین و مردم شکل گرفته که قطعا خراسان شمالی در چنین شرایطی می تواند به توسعه و آبادانی بیشتری دست یابد.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در راه است، ادامه داد:لغو تحریم ها، حاکم شدن امنیت، ثبات اقتصادی، همکاری نزدیک بین قوای سه گانه و... از مهم ترین دستاوردهای دولت یازدهم است.
وی بیان کرد:با شکل گیری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سالجاری، این ستاد می تواند نسخه راهگشای مشکلات کشور باشد که در سایه آن پروژه های مختلفی تعریف شد که نتایج رشد آن در تمامی زمینه ها قابل مشاهده است.
واعظی با بیان اینکه امسال بیش از 500 هزار شغل در سطح استان‌های کشور با حمایت دولت ایجاد می‌شود، گفت: نسل سوم و چهارم تلفن همراه در استان‌های کشور گسترش می‌یابد.
وی با اشاره به اهتمام و توجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان خراسان شمالی گفت: ما به دلیل اینکه خراسان شمالی استان نوپایی بوده،، تلاش کردیم تا توجه زیادی به زیرساخت‌های ارتباطات استان شده و این زیرساخت‌ها تامین شود.
  انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.