۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 416942

قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: زن جوانی که در دومین کلاهبرداری خود قصد فروش یک آپارتمان ۳ میلیارد ریالی را در مشهد داشت، دستگیر شد.

کلاهبرداری ۳ میلیاردی زن جاعل لو رفت

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوي با تشریح چگونگی دستگیری این زن کلاهبردار به خبرنگار ما گفت: چند روز قبل با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر جعل مدارک و کلاهبرداری، تیمی از کارآگاهان مسؤول رسیدگی به این موضوع شدند.

وی افزود: این کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکی پرونده متوجه شدند زن جوانی به بهانه خرید آپارتمان وی که در بولوار وکیل آباد مشهد واقع شده، بی آنکه پولی پرداخت کند، وکالت نامه‌ای از او گرفته و سپس با جعل این وکالت نامه قصد فروش آپارتمان را به فرد دیگری داشته است.

شاکی پرونده همچنین به کارآگاهان گفت که این زن با جلب اعتماد او قرار گذاشته در تاریخ مشخصی کل مبلغ معامله را به حسابش واریز کرده و وی سپس سند رسمی را امضا کند که بعد از گذشت چند روز متوجه می‌شود او قصد دارد ملک را به فرد دیگری بفروشد.

سرهنگ حمید رزمخواه ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با توجه به اظهارات شاکی و محتویات پرونده تحقیقات گسترده میدانی را به اجرا گذاشتند و با طرح ریزی عملیاتی حساب شده، این زن کلاهبردار را در حال انجام معامله و فروش مال غیر به دام انداختند.

وی گفت: این متهم که 29 ساله و نسرین نام دارد و دارای یک سابقه کیفری و فروش مال غیر نیز می‌باشد، پس ازدستگیری و در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جعل وکالت نامه اقرار کرد که قرار بوده آپارتمان شاکی را به مبلغ 3 میلیارد ریال که رقمی کمتر از ارزش واقعی ملک می‌باشد، به فروش برساند.

به گفته رزمخواه این متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنا به حکم صادره روانه زندان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.