نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: تلاشهای خالصانه دولت قابل تقدیر است، در بین مدیران دولت یازدهم افراد با خصوصیت امانتداری هستند و با انگیزه خدمتگذاری مسئولیت پذیرفته اند.

تلاشهای دولت قابل تقدیر است/ آب هم بخورم تحلیل سیاسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، آیت الله سید احمد علم الهدی در نشست شورای اداری خراسان رضوی در مشهد با حضور وزیر بهداشت افزود: امید است همه مدیران چنین احساسی داشته باشند، این احساس در مدیران وجود دارد اما دارای شدت و ضعف است.
وی ادامه داد: در شخصیتهای برجسته دولت و نیز در چهره های میانی این ویژگی را شاهدیم چنانکه وجوه کلام امام علی(ع) مبنی بر اینکه مسئولیت امانت است در عمل، ادعا و رفتار مدیران بطور کامل مشهود و محسوس است.
امام جمعه مشهد گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت از جمله این چهره ها و افتخار دولت و ما است که به عنوان یک نخبه برجسته جامعه پزشکی با پذیرش مسئولیت عملا زحمتی را پذیرفت که مانعی در مسیر نخبگی و فعالیتهای علمی و پزشکی وی محسوب می شود.
وی افزود: وجود این چهره ها و شخصیتها عامل تقدیر ما از دولت یازدهم و فعالیتها و خدمات آن است.
آیت‌الله علم الهدی ادامه داد: به نیابت از رهبر معظم انقلاب از تلاشهای خالصانه دولت تقدیر می کنم.
وی همچنین در توضیح طرح برخی نقدها به دولت گفت: من طلبه هستم و در کنار تقدیر و تعریف از فعالیتهای عرصه کشاورزی، درمان و سلامت دولت بطور طبیعی اگر در بخشی اشکالی ببینم بیان می کنم.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز یکی ازمشکلات ما سیاستزدگی است و حرفی را که در کسوت طلبگی می زنم با ساختن چهره سیاسی از من تحلیل سیاسی می کنند چنانکه اگر آب بخورم هم تحلیل سیاسی می شود.
وی ادامه داد: من طلبه هستم و طلبه بودن یعنی صراحت و صداقت داشتن و بیش از 80 درصد حرفهایی که می زنم ممکن است خلاف سلیقه طرف مقابل باشد اما باز، پس از آن در کنار هم دوست و همراه هستیم.
آیت الله علم الهدی در ادامه گفت: ولی فقیه دو خصوصیت دارد نخست مرجع تقلید و رهبر نظام است، نماینده ولی فقیه نیز بر مبنای این دو جهت باید وظیفه خود را انجام دهد.
وی افزود: وظیفه مرجعیت مردم به عنوان نمایندگی مرجعیت ولی فقیه و محل رجوع مردم است.
امام جمعه مشهد ادامه داد: نماینده ولی فقیه یک وظیفه هم در مقابل شخصیت رهبری ولی فقیه دارد که در برابر دستگاههای کارگزار نظام، قوای سه گانه و مسئولان وظیفه توصیه، تشکر و نقد را دارد و رهنمودها و راهبردهای ولی فقیه را در سطح مدیریتهای میانی کشور در حوزه استان ارائه می کند.
وی گفت: از مباحث من رنجیده خاطر نشوید، ممکن است بینش سیاسی خاصی داشته باشم که شما قبول نداشته باشید.
آیت الله علم الهدی افزود: نباید روی هر موضوعی بینش سیاسی خاصی قرار داد، من وظیفه خود را انجام می دهم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.