قدس آنلاین - اراک- احمد مختاری: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خصومت و ستیز آمریکا با ملت ایران، دشمنی باطل علیه حق است و این مهم موجب شده جمهوری اسلامی همواره در موضع قدرت قرار داشته باشد

ستیز آمریکا با ایران، دشمنی باطل علیه حق است

دریادار پاسدار علی فدوی شامگاه روز شنبه در آئین دانش آموزی بزرگداشت مرد استکبار ستیز افزود: ۳۷ سال است که آمریکا با انقلاب اسلامی ایران دشمنی دارد و تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته اما، همواره در تمام تلاش های خود ناکام مانده است وی ادامه داد: با نگاه به ماهیت دشمنی آمریکا علیه ملت ایران مشخص می شود که این ستیز بر سر مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیست زیرا در این صورت تا کنون این مشکلات برطرف و به توافق هایی حاصل شده بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران ماهیت باطل علیه حق است و این دو هیچ گاه در کنار یکدیگر قرار نمی گیرند.

دریادار فدوی گفت: طرفداری خداوند از حق در قرآن و اعتقاد مسلمانان است و تقدیم ۲۰۰ هزار شهید در راه اسلام دلیل محکمی برای اثبات دنبال کردن ملت ایران از حق است و این مهم را در ۳۷ سال گذشته به اثبات رسانده اند. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم هرگز برای ر مسائل دنیوی و مادی حاضر نیستند جان عزیزان خود را به خطر بیندازند ولی در راه حق مردم ایران با بصیرت عمل کردند و این میزان شهید را تقدیم اسلام می کنند. دریادار فدوی گفت: آمریکا و هم پیمانانش روال باطل را دنبال می کنند اگر این گونه نبود ظرف ۳۷ روزه قادر بودند بساط جمهوری اسلامی را بر چینند ولی هر روز انقلاب اسلامی مقتدرتر و عزتمندتر می شود.

وی ادامه داد: پایه های قدرت ملت ایران به برکت امام، انقلاب، و رهبری مقام معظم رهبری و خون شهدا قابل مقایسه با آمریکا نیست زیرا این قدرت سرچشمه معنوی دارد و تمام مستکبران در برابر آن ناتوانند. فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در صورتی که ملتی در حوزه حق قرار داشته باشند قسمت اندکی از دفاع کشور بر عهده بندگان قرار می گیرد و قسمت اعظم محافظت از مردم بر عهده خداوند است. دریادار فدوی با یادآوری انتخابات آتی ریاست جمهوری افزود: مردم در حکومت اسلامی پیوسته در معرض انتخاب قرار دارند و افرادی باید در مسندهای خدمت و معرض گزینش مردم باشند که به شهدا و حق اعتقاد داشته باشند. وی ادامه داد: نقطه عطف شیعه از ابتدا امامت است و وقتی شیعه باور ولایی دارد نباید بر خلاف نظر امام خود نظر دیگری داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در حیات جمهوری اسلامی ثابت شده که حرکت در مسیر ارزش های ولایی و آرمان های دینی مصونیت نظام را در پی دارد. وی ادامه داد: باوجود اینکه اغلب کشورهای خاورمیانه ناامن است ولی دشمنان تا کنون جرات نزدیک شدن به آب ها و مرزهاایران را نداشته اند و این نشان از قدرت و عظمت ایران اسلامی در منطقه و جهان است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.