قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در هفته دولت سال جاری ۱۵ روستای استان ایلام از نعمت گاز بهره مند شدند.

بهره مندی ۱۵ روستای ایلام از نعمت گاز در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، روح اله نوریان در مراسم افتتاحیه گازرسانی به روستاهای نیدوله علیا و سفلی، کله قطار علیا و سفلی، دول زرد و چغا سبز  از توابع بخش زاگرس، شهرستان چرداول که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی مورد بهره برداری قرار گرفت با بیان اینکه در این روستاها در مجموع 13 کیلومتر شبکه اجرا شده است، اظهارداشت: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 8 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از عملیات گازرسانی به این روستاها بیش از 144 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد، افزود: تا کنون در شهرستان چرداول 465 کیلومتر شبکه اجرا ،  9000  انشعاب نصب شده و در حال حاضر بیش از 10600 مشترک در 4 شهر و 41 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

سرپرست مهندسی و اجرای طرحهای گازرسانی به روستاهای استان در آیین بهره برداری از عملیات گازرسانی به روستاهای ژیور، سرپله، گل گل علیا و سفلی، وچکاب، وچکبود علیا و سفلی، پشت قلعه و هفت چشمه از توابع بخش سرابباغ شهرستان آبدانان گفت: با بهره برداری از این پروژه ها، درصد خانوارهای تحت پوشش شبکه گاز روستایی این شهرستان به 35 درصد خواهید رسید.

محمود کشاورز  با بیان اینکه در این 9  روستا بیش از 41 کیلومتر شبکه گاز رسانی اجرا شده است، اظهارداشت: در این مناطق روستایی تعداد  900  انشعاب نصب و برای اجرای این پروژه ها حدود 30 میلیارد ريال هزینه شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.