قدس آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم نسبت به کاری که انجام می‌دهند آگاهی و توجه ندارند گفت: دشمن در زمینه تبلیغات فعال است و مسئولان در این زمینه باید تلاش کنند و با این تبلیغات مقابله کنند و در جهت آگاه سازی مردم گام بردارند.

دشمن در زمینه تبلیغات فعال است و مسئولان در این زمینه باید تلاش کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با امام جمعه بیرجند با اشاره به تبلیغات دشمن  اظهارداشت: تبلیغات مسلط دشمن بر جهان بسیار خطرناک‌تر از هجوم‌های نظامی است و در عین‌ حال که نیروهای مقاومت مردانه در مقابل استکبار می‌ایستند اما نکته‌ مهم قابل توجه مقابله کردن با تبلیغات خطرناک دشمن است.

وی با بیان اینکه در هر کشور تحت محاصره آب و خاک شهرها به راحتی دست به دست می‌شود گفت: این در حالی است که در تبلیغات آنچه که تصرف می‌شود آب و خاک نیست بلکه عقل و فکر مخصوصاً در کشورهای بی‌تجربه است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن در زمینه تبلیغات برنامه‌ریزی‌های زیادی دارد و هزینه‌های زیادی می‌کند پس آنچه مهم است و هسته مقاومت برای پیشبرد اهداف خود به آن نیاز دارند تشکیل اتاق‌های فکر است.

عبادی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم نسبت به کاری که انجام می‌دهند آگاهی و توجه ندارند افزود: دشمن در زمینه تبلیغات فعال است و مسئولان در این زمینه باید تلاش کنند و با این تبلیغات مقابله کنند و در جهت آگاه سازی مردم گام بردارند.

وی هدف استکبار را از راه‌اندازی جنگ‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی جنگ با حق و اسلام دانست و گفت: برای حفظ خون شهیدان و ادامه راه آنها تلاش کنیم و خارج از جنبه‌های سلیقگی و عمومی و بر اساس تأثیرگذاری برای مقابله با تبلیغات دشمن برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه بیرجند نیز در این دیدار اظهار داشت: متأسفانه فرمایشات رهبری را می‌شنویم اما به آن عمل نمی‌کنیم و این موضوع به دلیل نبود سیستم و اتاق‌های فکر مناسب در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌ رضایی تأکید کرد: باید اتاق فکر تخصصی برای بررسی مسائل و مشکلات در استان خراسان جنوبی تشکیل شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هجوم دشمن کارشناسی شده و عمیق است بیان کرد: تشکیل اتاق فکری با نیروهای هوشمند حداقل کاری است که می‌توانیم در فضای استان انجام دهیم و نیروهای انقلابی و دلسوز باید فرماندهی آن را به عهده گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.