قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شهادت امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های شهادت حضرت جوادالائمه(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شهادت حضرت جوادالائمه(ع) فرزند بزرگوار ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم شهریور ماه در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم شب و شام شهادت امام جواد(ع) از ساعت 20 تا 22 روزهای پنجشنبه و جمعه یازدهم و داوزدهم شهریور ماه در صحن جامع رضوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام کاظم صدیقی پیرامون موضوعات سبک زندگی امام جواد(ع) و ویژگی‌های شخصیتی حضرت جوادالائمه(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) امیر عارف و سیدحسین محمدنیا به عزاداری و مرثیه سرایی می‌پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روز شهادت باب الحوائج، حضرت جوادالائمه(ع) هم از ساعت 5 تا 8 روز جمعه دوازدهم شهریور ماه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری پیرامون موضوع خدمت صادقانه در سیره و سخنان امام جواد(ع)سخنرانی می‌کند و در ادامه حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر و سعید حدادیان به عزاداری و مرثیه سرایی می‌پردازند.

حسینی گفت: شرکت در این مراسم ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تسلیت این مصیبت عظمی به محضر پدر گرامیشان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از برنامه‌های تدارک دیده این ایام بهره‌مند شوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.