همسر شهید علیمحمدی دانشمند هسته ای با حضور در چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از جدیدترین محصولات عرضه شده بازدید کرد و گفت: امام خمینی (ره) اسطوره و قهرمان ایرانی‌هاست.

امام خمینی (ره) اسطوره و قهرمان ایرانی‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، همسر شهید علیمحمدی دانشمند هسته ای  با حضور در چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از جدیدترین محصولات عرضه شده بازدید کرد و گفت: بسیاری از لوازم التحریر مورد نیاز بچه ها در این نمایشگاه مهیاست و خانواده ها می توانند نیازمندی های خود را از این محصولات تولید ملی تهیه کنند گفت: در همین قدم اول چنانچه لوازم التحریر را برای بچه ها ایرانی بخریم آنها هم یاد می گیرند در آینده از کالاها و وسایل ایرانی استفاده کنند.

همسر شهید علیمحمدی تولید نوشت افزار با شخصیت ها و قهرمان های ایرانی را برای الگوسازی مفید دانسته و افزود: وقتی دفترچه ها را نگاه می کردم که در حد یک پاراگراف کوتاه و مختصر راجع به شخصیت روی جلد دفترچه درج شده است برای من جالب بود و اعتقاد دارم این موضوع کمک می کند بچه ها با اسطوره های ایرانی آشنا شوند و بدانند که مردم ایران چقدر با فرهنگ هستند و اگر کشور به این جایگاه رسیده است به خاطر وجود همین قهرمان ها بوده است.

وی چاپ تصاویر اسطوره های دوران دفاع مقدس را کاری ارزشمند برشمرد و ادامه داد: زندگینامه شهدا چنانچه معرفی و یادآوری نشود به مرور زمان از اذهان مردم به فراموشی سپرده می شود ولی با وجود چنین اقداماتی در حافظه کودکان و نوجوانان می ماند و می تواند برای آنها الگو و در آینده تاثیرخود را خواهد داشت.

همسر شهید علیمحمدی امام خمینی (ره) را یک اسطوره برای بچه های ایرانی دانسته و افزود: امام رحمت الله شخصی بود که سال ها مقاومت کرد و توانست با مقاومت و رفتارش در دل مردم ایران جا باز کند و مردم ایران نیز همراه ایشان انقلاب را به پیروزی رساندند.

 چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از دوم تا دوازدهم شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای خانواده هاست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.