قدس آنلاین - گیلان - مریم غلام پور : مدیرکل بهزیستی گیلان از برگزاری هجدهمین همایش بازی‌های المپیک ویژه ایران از ۱۱ تا ۱۲ شهریور ماه جاری در شهر رشت خبر داد.

برگزاری همایش بازی‌های المپیک ویژه ایران در رشت

محمدرضا پارسی با اشاره به برگزاری هجدهمین همایش بازی‌های المپیک ویژه ایران در این شهر اظهار کرد: ورزش یکی از ابزارهای مهم در راستای توانمند کردن و اجتماعی‌سازی معلولان و کم توانان ذهنی است.

وی به رشته‌های مختلف بازی‌های المپیک ویژه ایران اشاره کرد و افزود: بازی‌های المپیک در رشته‌های دوومیدانی، شنا، دوچرخه‌سواری و «فلوربال» در دو گروه دختران و پسران و دو رده سنی بالای 10 سال برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه 450 نفر از مربیان، ورزشکاران و خانواده آنها در بازی‌های المپیک ویژه ایران حضور دارند، تصریح کرد: همایش بازی‌های المپیک ویژه ایران با حضور 195 نفر ورزشکار سندروم دان، اتیسم و تمام کم توانان ذهنی برگزار می‌شود.

پارسی از حضور 11 نماینده المپیک ویژه از نقاط مختلف کشور در رشت خبر داد و بیان کرد: هجدهمین همایش بازی‌های المپیک ویژه ایران در رشت با مشارکت کانون حمایت از فرزندان سندرم داون در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفدهمین همایش بازی‌های المپیک ویژه ایران در مرکز توانبخشی نمونه تهران برگزار شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.