به گزارش قدس آنلاين به نقل از ایسنا، علی شریعتیمقدم با بیان این مطلب ادامه داد: از کیفیت غرفهآرایی تا تعدد شرکتکنندگان همچنین سطح و جایگاه شرکت ها نسبت به سال قبل حداقل چهار رتبه صعود را شاهد بودیم.
این صادرکننده نمونه کشوری ضمن مثبت ارزیابی کردن نقش «آیفود» در صادرات به کشورهای همسایه استان به خصوص افغانستان، گفت: جایگاه «آیفود» برای توسعه صادرات به کشورهای همسایه تثبیت شده و اکنون وقت آن است که نسبت به برنامهریزی جهت جذب سایر بازارهای هدف نیز برنامهریزی جامعتری انجام شود.
وی با اشاره به نقش پررنگحضور اتحادیههای صادراتی در نمایشگاه گفت: «آیفود» امسال از این منظر خوب وارد عمل شده بود اما هنوز ظرفیتهای زیادی وجود دارد هر چه نقش این اتحادیهها را پررنگ تر ببینیم قطعا در اهداف صادراتی برگزاری چنین نمایشگاههایی موفقتر خواهیم بود.
شریعتیمقدم از برگزاری دورههای آموزشی رایگان در حاشیه نمایشگاه بینالمللی صنایع غذایی ابراز خرسندی کرد و افزود: این دورههای آموزشی در ارتقاء دانش و تکنولوژی صنایع غذایی کشور نقش موثری خواهد داشت به خصوص دوره هایی که ویژه کشت ارگانیک و نحوهی شناسایی سموم قارچی از جمله آفلاتوکسین برگزار شد بسیار موفق بود.
نظر شما