قدس آنلاین: متاسفانه آن طور که بایسته و شایسته این شخصیت بزرگوار بود، پیگیری صورت نگرفت و بدون تردید کسانی که در مورد امام موسی صدر کوتاهی کردند، در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو خواهند بود.

نظرآیت الله صافی درباره پیگیری برای یافتن امام موسی صدر

 به گزارش قدس آنلاین، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس، معاونین و روسای دانشکده های دانشگاه ادیان و مذاهب اظهارداشتند: تاسیس و راه اندازی این دانشگاه و مرکز آموزشی اقدام ارزشمندی بود که از دل حوزه های علمیه بیرون آمد تا به مسائل بین الادیانی و فرق اسلامی به صورت تخصصی بپردازد و محقق تربیت کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید محور و شاکله اصلی فعالیت های شما ترویج اسلام و تشیع باشد، افزودند: فعالیت و گام هایی که در این عرصه بر می دارید، بسیار ارزشمند است، ولی نکته ای که باید نسبت به آن اهتمام جدی تری داشته باشید اعتلای کلمه اسلام و تشیع است.

معظم له بیان داشتند: اینکه سالانه شاهد حضور صدها گروه علمی و فرهنگی از کشورهای دیگر هستیم در این مرکز آموزشی بسیار ارزشمند است؛ ولی از این مهمتر، تاثیر و اثری است که بر روی آنان می گذاریم.

حضرت آیت الله  صافی گلپایگانی اظهارداشتند: ما نباید نسبت به مسائل پیرامونی خود جهلی داشته باشیم، لذا اول باید خود بشناسیم و بدانیم و سپس پاسخگوی مسائل باشیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به سالروز ربودن امام موسی صدر گفتند: متاسفانه آن طور که بایسته و شایسته این شخصیت بزرگوار بود، پیگیری صورت نگرفت و بدون تردید کسانی که در مورد امام موسی صدر کوتاهی کردند، در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو خواهند بود.

حوزه

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.