۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 418599

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سه سارق که با راه اندازی گشت نامحسوس پلیس راهنمایی و رانندگی از یک شهروند اخاذی کرده بودند، کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

اخاذی در کرمان با عنوان گشت نامحسوس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،  پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی 15 میلیون ریال از وی توسط سه نفر که خود را به عنوان گشت نامحسوس پلیس راهور ناجا معرفی کردند، موضوع و روند شناسایی این افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری طی بررسی گفته های مالباخته و تجسس در نحوه انجام سرقت، کمتر از 12 ساعت به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به شناسایی سارقان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: این متهمان با هماهنگی مقام قضایی در عملیات هوشمندانه دستگیر و به منظور بازجویی به کلانتری منتقل شدند.
وی افزود: سارقان اخاذ که از افاغنه غیر مجاز بودند در تحقیقات اولیه ماموران منکر هر گونه سرقت بودند اما در نهایت با بازجویی های انجام گرفته به جرم خود مبنی بر راه اندازی یک دستگاه خودرو 405 به عنوان گشت نامحسوس پلیس راهور و دریافت مبلغ 15 میلیون ریال از مالباخته اقرار کردند.
سرهنگ روانبخش اظهار کرد: این 3 سارق اخاذ برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند و خودرو توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.
وی از شهروندان خواست در مواجهه با ماموران ادارات و سازمان های دولتی از آنها کارت شناسایی درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.