عضو جبهه انقلاب فرهنگی گفت: مومنان و شیعیان حقیقی با کسب بصیرت و آگاهی، به دفاع از انقلاب اسلامی می‌پردازند با دشمنان آن دشمن و با دوستانش دوست هستند.

انقلابی حقیقی با بصیرت و آگاهی دوستان و دشمنان اسلام را می‌شناسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حمید رضا مهدوی ارفع، عضو جبهه انقلاب فرهنگی شامگاه پنجشنبه 11 شهریور در مراسمی که به مناسبت شهادت امام جوام(ع) که در حسینیه شهدای قهرود، برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت جانسوز امام جواد(ع)، گفت: امیرمومنان علی(ع) بعد از ماجرای سقیفه برای حفظ اسلام و آرمان‌های قرآن کریم، سکوت کردند.

وی با اشاره به اینکه امیرمومنان علی(ع) معدن علم و دانش است، عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: ای مردم عالم، علی(ع) را بر همه عالم برتر بدانید زیرا هیچ دانشی در عالم نیست، مگر اینکه خداوند همه آن را در من جمع کرده باشد و من نیز هر آنچه خداوند علم داد به علی دادم و او امام مبین است همان امام مبینی که خداوند در سوره یس یاد کرده و فرمود: همه هستی را در یک امام مبین جمع کرده‌ام.

حجت الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به اینکه حضرت امیرمومنان علی(ع) به راههای آسمان نسبت به راههای زمین آشناتر است، اظهار داشت: امیرمومنان علی(ع) در اواخر عمر مبارک خود از مردم دعوت می‌کرد تا هر آنچه را نمی‌دانند از او بپرسند، اما مردم در اثر جهالت به جای پرسش از درباره مسیر سعادت زندگی خود سوالات بیهوده و بی‌ارزش از او می‌پرسیدند.

عضو جبهه انقلاب فرهنگی افزود: امروز ما شیعیان نباید همچون مردم جاهل رفتار کنیم بلکه باید از علم و ثروت معنوی علمای بزرگ نهایت استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع با اشاره به اینکه استفاده از علم و معنویت علمای بزرگ سبب بصیرت و آگاهی انسان می‌شود، بیان داشت: امروز همه مومنان و شیعیان حقیقی با کسب بصیرت و آگاهی، به دفاع از انقلاب اسلامی می‌پردازند، آنان با دشمنان انقلاب اسلامی دشمن و با دوستان آن دوست می‌باشند، تا صلابت و عزت کشورمان حفظ شود.

وی افزود: امروز دشمن اسلام آمریکا است که باید با آن دشمن بود چراکه خداوند در قیامت از دشمنی با دشمنان اسلام و دوستی با پیامبران و اولیاء خود سوال خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی ارفع در پایان با بیان اینکه در اسلام سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست است، خاطرنشان کرد: دشمنی با دشمنان اسلام مسیر رسیدن به دوستی با دوستان اسلام، است، و دوستداران اسلام و ائمه معصومین(ع) هرگز با دشمنان دست دوستی نمی‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.