بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس که در لیگ شانزدهم فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد از این تیم جدا شد تا جا برای رامین رضاییان با شود.

پشت پرده آمدن و رفتن عجیب بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین،‌ ساسان انصاری سه هفته پیش پست‌های اینستاگرامش را پاک کرده و خواهان جدایی شده بود. او روزی که به پرسپولیس پیوست عکسی از کودکی خود با پیراهن پرسپولیس منتشر کرده بود تا برخلاف آنهایی که استقلالی هستند و می‌آیند پرسپولیس و یا پرسپولبسی هستند و می‌روند استقلال و بعد هم مدعی می شوند از بچگی طرفدار تیم جدیدشان بوده‌اند اثبات کند که واقعا عاشق و هوادار پرسپولیس بوده و حالا به آرزویش رسیده.

اولین درخواست جدایی
ساسان بعد از درخواست جدایی توسط برانکو دقایقی مورد استفاده قرارگرفت و در یک بازی رسمی به میدان رفت. همین زیرکی برانکو منجر شد تا ساسان کمی آرام شده و با روحیه بهتر تمرین کند. او دیگر حرف از جدایی نمی‌زد و حتی تاکید داشت می‌خواهد بماند و با تلاش و کوشش فیکس پرسپولیس شود.

بازگشت رضاییان، پافشاری گولچ برای ماندن
انصاری در دو مقطع بار دیگر خبرساز شد. یک بار سه هفته پیش که بحث بازگشت رامین رضاییان داغ شد، راه بازگشت رامین فسخ قرارداد یک سرخپوش بود. در آن مقطع هم شایعه شد ساسان قصد جدایی دارد اما او تاکید کرد می‌خواهد بماند. حال دوباره که با وساطت طارمی و رایزنی طاهری شانس رامین برای بازگشت زیاد شده لازم است تا قرارداد یکی فسخ شده و زمینه بازگشت قطعی رضاییان فراهم شود. طی روزهای قبل حرف از فسخ قرارداد گولچ و استفاده از او فقط در لیگ قهرمانان آسیا بود اما گولچ موضع سختی گرفت و تاکید کرد می‌خواهد بماند. باشگاه هم که می‌داند گولچ قراردادی 250 هزار دلاری بسته و صد هزار دلار به باشگاهش پرداخت کرده برای فسخ با این بازیکن می‌بایست غرامت بسیاری بپردازد.

درخواست دوباره برای جدایی
حال و در این بن‌بست انصاری مجددا خواهان دریافت رضایت نامه شده. او در گفت و گو با ترکاشوند خواهان جدایی است تا در تیمی بازی کند که شانس بازی داشته باشد. انصاری معتقد است برانکو با وجود عالبشاه و امیری به او فرصت نمی‌دهد.

آیا ساسان در لیست اول برانکو بود؟
نکته مهم اما چگونگی جذب انصاری بود. ساسان در شرایطی جذب شد که استقلال علی قربانی، بختیار رحمانی و وریا غفوری را در کمتر از 48 ساعت جذب کرده بود. در این شرایط باشگاه که تحت فشار بود با جذب انصاری موافقت کرد. مسئولان باشگاه که پیش از آن از طریق مدیربرنامه‌های انصاری در جریان تمایل این بازیکن برای عضویت در پرسپولیس قرار گرفته بودند خواهان حضور انصاری در باشگاه شده و در کمتر از یک ساعت پس از انتشار خبر حضور هافبک گلزن فولاد در باشگاه پرسپولیس خبر عقد قرارداد و عکس یادگاری او در کنار طاهری متتشر شد.
در واقع انصاری که در لیست خرید اصلی و اولیه برانکو نبود جذب شد تا فشار از روی باشگاه پرسپولیس پس از سه خرید جدید آبی‌ها برداشته شود. پرسپولیسی‌ها در آن مقطع در حالی انصاری را به خدمت گرفتند که با عالیشاه برای تمدید قرارداد هنوز مذاکره‌ای نکرده اما در حال مذاکره با امیری بودند. نهایتا هم هر سه آنها قرارداد بستند تا پرسپولیس که فقط احمدزاده و محرمی را در هافبک راست دارد از سه هافبک تخصصی کارامد برخوردار باشد. جالب اینکه باشگاه الوان زاده هافبک چپ زیر 23 سال لیگ یکی را هم به خدمت گرفته است.

تصمیم‌گیری مهم مسئولان و برانکو؛ برانکو موافقت می‌کند؟
مسوولان باشگاه پرسپولیس هنوز موافقت یا مخالفت خود با درخواست انصاری را قبول نکرده و درخواست این بازیکن برای جدایی را با برانکو در میان خواهند گداشت. در مجموع به نظر می رسد مسئولان باشگاه که برای خالی کردن لیست و حل تنها مانع بازگشت رضاییان با بحران مواجه شده بودند موافقت خود با جدایی ساسان اعلام نمایند اما چه بسا که برانکو با این جدایی موافق نباشد چرا که او قلبا راضی به بازگشت رامین رضاییان نیست و به نوعی تحت فشار و اصرار باشگاه و هواداران موافقت ضمنی خود با بازگشت رضاییان را در شیراز به طاهری و کاشانی اعلام داشته است. تکلیف انصاری امروز و پس از اعلام نظر  برانکو مشخص خواهد شد.

مقصد بعدی ساسان؛ فولاد، ذوب‌آهن یا ...؟
انصاری با نه گل زده و شش پاس گل یکی از کارامدترین نفرات فصل قبل لیگ به شمار می‌آید. او با اصرار فولاد برای بازگشت به تیمش مواجه است اما برخلاف اخبار منتشره گل‌محمدی و ذوب‌آهن هنوز درخواستی برای جذب رضاییان نداشته‌اند. البته گل‌محمدی که هنوز جانشین جدادی‌فر و هافبک دفاعی چدید را انتخاب نکرده رایزنی‌هایی برای جذب یک هافبک چپ خارجی داشته و چه بسا آنها نیز به صف مشتریان بازیکن پرسپولیس اضافه شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.