نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان جلوی سرکشی به حساب‌های مردم توسط خارجی‌ها را خواهند گرفت، اظهار داشت: اگر نیاز باشد وزیر اقتصاد را استیضاح می‌کنیم.

جلوی سرکشی به حساب‌های مردم توسط خارجی‌ها را خواهیم گرفت/ نیاز باشد وزیر اقتصاد را استیضاح می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به اعتراض نمایندگان به اجرای FATF گفت:‌ این اقدام در واقع نوعی دسترسی به اسرار مردم است.

وی اضافه کرد: طبق FATF خارجی‌ها می‌توانند به حساب‌های مردم سرکشی کرده و ببینند کدام ایرانی چه مبالغی دارد و کجا این پول‌ها را رد و بدل می‌کند.

این نماینده مردم در خانه ملت با تأکید بر اینکه هیچ کدام از ایرانی‌ها راضی نیستند خارجی‌ها حساب و کتاب زندگی‌شان را بدانند، خاطرنشان کرد: آنها با ملت ایران دشمن هستند و در چنین شرایطی سرکشی به حساب‌ های مردم غلط است هر چند در حالت کلی سرکشی به حساب‌های مردم ربطی به خارجی‌ها ندارد.

حاجی‌دلیگانی در همین زمینه تصریح کرد: بنده و سایر نمایندگان به نیابت از مردم ایران با هر کسی که بخواهد سرکشی در زندگی مردم و حساب‌های آنها را دنبال کند برخورد خواهیم کرد. اگر نیاز باشد سوال یا استیضاح وزیر اقتصاد را به جریان خواهیم انداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.