قدس آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با کارکنان و پرسنل محیط زیست استان گفت:ما از محروم‌ترین انسانهای طول تاریخ هستیم و محیط زیست تلاش کند حیوانات اهلی مانند وحوش نیز حمایت شوند تا به دامداران خسارت وارد نشود.

 کارکنان  محیط زیست استان با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی  اظهار داشت: ظلم و فسادی که دشمن در حال حاضر در جهان ایجاد کرده در تاریخ بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه هیچ کسی امروز به دلیل وجود اینترنت و فضای مجازی در امان نیست افزود: هنگامی که استکبار فرهنگ اسلام را از انسان بگیرد، دیگر محیط زیست برایش مهم نیست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکا امروز مردم جهان را از طبیعت و فطرت الهی دور کرده است زیرا امروز دوران سلطه آمریکا بر جهان است و در زمانهای قبل نیز دوران حکومت و سلطه انگلیس بر مردم بود که آنها دین را از مردم گرفته و بی‌فرهنگی را در بین آنها رواج دادند.

عبادی افزود: آمریکا و انگلیس معتقد است اصل بر لذت و ثروت است و با این اصل، فرهنگ جوامع به تباهی کشیده می‌شود.

وی اظهار داشت: خداوند آفرینش را به گونه‌ای زیبا خلق کرده که انسان حق اینکه پا بر روی یک بوته بگذارد، ندارند و آن اقدام ظلم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان باید حافظ محیط زیست باشد و هنگامی که تعهد باشد در کنار تعهد ایمان هم وجود دارد گفت: انسان دریاها، اقیانوسها را فاسد و فضا را آنقدر آلوده کردند که لایه ازون را سوراخ کردند.

وی با بیان اینکه هنگامی که دین را از مردم بگیرند، تعهدی هم نخواهد بود اظهار داشت: ما از محروم‌ترین انسانهای طول تاریخ هستیم زیرا هیچ وقت فساد تا این انداره در جوامع وجود نداشته است و بدن، جسم و تن ما را از طبعیت و جان و روح ما را از فطرت دور کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نباید در محیط زیست تنها از وحش دفاع شود، زیرا حیوانات اهلی هم جزو طبیعت و گونه‌های جانوری هستند.

وی افزود: محیط زیست فراتر از حیوانات وحش است و در هنگام خسارت روستائیان از حمله گرگ به دامداران نباید به گونه‌ای باشد که گرگ به گله حمله کند و چوپان اجازه دفاع از حیوانات خود را نداشته باشد.

عبادی اظهار داشت: محیط زیست تلاش کند حیوانات اهلی مانند وحوش نیز حمایت شوند تا به دامداران خسارت وارد نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.