استاندار گلستان گفت: ارزیابی‌ها نشان می دهد که بر اثر سیلاب نزدیک به یک میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های استان گلستان وارد شده است.

  سیلاب یک میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان گلستان خسارت وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم  ، حسن صادقلو با اشاره به آمادگی های استان در مقابله با بحران، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به هشدارهای مدیریت بحران پیش از حادثه آمادگی لازم جهت برخورد با حوادث وجود داشت و مشکلات زیر ساختی نداریم و مشکلات آب و برق مرتفع شده و تنها مشکلات مخابراتی در برخی نقاط وجود دارد.

وی افزود: وضعیت آب شرب 3 روستا در گلستان با مشکل روبرو شده و نزدیک به 300 میلیون تومان به آنها خسارت وارد شده است و که با توجه به تخصیص بودجه بزودی مرتفع می شود.

استاندار گلستان درباره این سوال که مشکلات مخابراتی کی رفع می‌شود، گفت: بر اساس اعلام شرکت مخابرات این مسئله نیز ظرف 2-3 ساعت آینده رفع می شود.

استاندار گلستان از همکاری با استان همجوار خبر داد و اظهار کرد:10 اکیپ برق برای کمک به تاسیسات برق استان مازندران راهی این استان شده اند.

صادقلو افزود: قریب به 200 منزل مسکونی در شهرگرگان دچار آب گرفتگی شده‌اند که خوشبختانه کل منازل شهر بیمه است و پس از برآورد خسارت وارده جبران خواهد شد.

وی از 4 جان باخته این حادثه یاد کرد و افزود: یک نفر بر اثر صاعقه و 3 نفر بر اثر سیل جان خود را از دست دادند که فرمانداران، معاون عمرانی استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان برای دلجویی به سراغ خانواده‌های آنان رفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.