۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 419807

یک منبع آگاه در تحقیقات قضایی از احتمال محاکمه رئیس جمهور سابق فرانسه به اتهام سوء استفاده از منابع مالی در رقابت های انتخابات ۲۰۱۲ میلادی خبر داد.

محاکمه احتمالی رئیس جمهور سابق فرانسه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک منبع آگاه به تحقیقات قضایی تاکید کرد: نیکولای سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه که قصد شرکت در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده را دارد، احتمالا به اتهام استفاده غیر قانونی از منابع مالی رقابت های انتخاباتی 2012 میلادی محاکمه خواهد شد.

این منبع آگاه قضایی تصریح کرد: دادستان ها خواستار محاکمه همه افرادی شده اند که متهم به دست داشتن در پرونده سوء استفاده مالی از منابع مالی رقابت های انتخاباتی 2012 شده‌اند.

سارکوزی به تازگی در صفحه فیس بوک خود از تصمیمش برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2017 میلادی خبر داده است.سارکوزی 61 ساله در انتخابات 2012 میلادی شکست خورد و در رقابت با فرانسوا اولاند راه به جایی نبرده است.

سارکوزی در این پیام نوشته است: من تصمیم گرفته ام تا برای انتخابات ریاست جمهوری 2017 میلادی، نامزد شوم. احساس کردم که قدرت و توانایی لازم برای هدایت این مبارزه را در این شرایط سخت از تاریخ فرانسه، دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.