قدس آنلاین: منتخب نمایندگان مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: صداوسیمای خراسان رضوی نیازمند تجهیزات کارآمد و امکانات تهیه، تولید و پخش جهت تولید برنامه های فاخر است.

تاکید منتخب نمایندگان در  مجلس شورای نظارت بر صدا وسیما نسبت به ضرورت تجهیز                               صدا و سیمای خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، سیداحسان قاضی زاده هاشمی در بازدید از بخشهای صدا، سیما، خبر و برونمرزی صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به زیارتی بودن شهر مشهد و میزبانی خیل عظیم زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحج (ع) مخاطبان رسانه استانی را گسترده و فراوان  توصیف کرد وافزود: رسانه مروج فرهنگ و معارف اسلامی و رضوی باید مجهز به امکانات مدرن و با کیفیت باشد.
نماینده مردم فریمان ، سرخس، احمد آباد  و رضویه در مجلس شورای اسلامی ارتقاء فنی سیمای مرکز خراسان رضوی را حیاتی  دانست و اذعان کرد : حضور مسئولان تراز اول کشوری و سفر سالیانه مقام معظم رهبری به مشهد و همچنین موقعیت استراتژیک سیاسی و فرهنگی استان خراسان رضوی نیز از جمله دلایلی است که مجلس شورای اسلامی باید نسبت به تخصیص اعتبار و ردیف بودجه ای رسانه استانی توجه ویژه ای داشته باشد.
قاضی زاده از خبر به عنوان پیشانی رسانه یاد کرد و گفت: بی شک بهره مندی از امکانات والزامات تهیه و تولید خبر درکمیت و کیفیت پوشش رویدادهای متعدد خبری استان موثر است لذا حرکت در مسیر تجهیز آن امری ضروری است.
منتخب نمایندگان مجلس  در شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه کمترین اولویت ، حمایت مادی و معنوی  از رسانه ملی است خاطر نشان کرد : پیشنهاد داریم تامین منابع پایدار صدا وسیما از مالیات بر ارزش افزوده برخی کالا های مضر به صدا وسیما به عنوان بهترین اولویت فرهنگی اختصاص یابد.

قاضی زاده ابراز امیدواری کرد : در آینده نزدیک  جشن پوشش صد در صدی دیجیتال دراستان را شاهد باشیم که تا رسیدن به  این مقصد مجلس شورای اسلامی حمایتهای لازم را خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.