قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: پروژه گازرسانی به هفت روستای شهرستان بابل با اعتباری بالغ بر ۲۳میلیارد و۷۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

پروژه گازرسانی به ۷ روستای بابل به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جمع مردم روستاهای پاریکلا بندپی شرقی با اشاره به اینکه با گازرسانی به این 7روستا ، 439 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد، اظهار کرد: برای گازرسانی به این روستاها 35هزارمتر شبکه اجرا شده و 600 انشعاب روی شبکه گازدار نصب خواهد شد.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده افزود: همه ما خادم مردم هستیم و مردم به معنای واقعی کلمه ارباب ما هستند که این فرهنگ امروز در شرکت گاز مازندران اجرایی شده است.

وی با گرامیداشت هفته دولت و شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر، اضافه نمود: خدمات دولت باید به بهترین شکل ممکن به مردم منعکس شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، اطلاع رسانی از عملکرد دولت را باعث امیدواری مردم و اعتماد آنان به آینده کشور عنوان کرد و افزود: این خدمات که نشان دهنده کارآمدی جمهوری اسلامی است در جامعه منعکس تا فضای امید بیش از گذشته در جامعه حاکم شود.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه همه دولت ها تلاش کرده اند برای کشور خدمت کنند، خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید نیز در این راستا خدماتی را به مردم ارائه داده که لازم است به اطلاع مردم برسد.

وی تأکید کرد: با وجود مشکلات مالی که تمام دستگاه‌های اداری با آن مواجه هستند، اما شرکت گاز مازندران توانست در چهار ماهه نخست امسال 460 میلیارد ريال به پیمانکاران پروژه‌های گازرسانی پرداخت کند که رقم قابل ملاحظه‌ای بود.

گفتنی است در این روز روستاهای ازارسی ، بزچفت ، شاهزاده رضا ، بلکرون ، سنگ رود پی و مسک شهرستان بابل از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.