قدس آنلاین- بیرجند: معاون روابط کاروزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:تعاونی‌های واقعی ضریب مشارکت مردمی را بالا می‌ببرد و خلاقیت نیروی کار را افزایش می‌دهند که در توزیع عادلانه ثروت بسیار ارزشمند است و نقطه مقابل اقتصاد تکاسری است.

تعاونی‌های واقعی ضریب مشارکت مردمی را بالا می‌ببرند/ تعاونی‌های دانش‌بنیان  درخراسان جنوبی باید توسعه یابند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، سیدحسن هفده‌تن درمراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌های خراسان جنوبی، اظهار داشت: قطعاً شرکت‌های تعاونی نقش بسیار ارزشمندی در توزیع عادلانه ارزش افزوده بین ارزش آفرینان دارند.

وی افزود: خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌هایی است که اگر توسعه تعاونی‌های دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار دهد قطعاً می‌تواند صادرات ارزشمندی را داشته باشد و رتبه بالایی را در تولید ارزش افزود کشور ایفا کند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید از سمت تعاونی‌های با تولید معمولی به سمت تعاونی‌هایی که محصولاتشان صادرات‌گرا باشند  پیش رفت تا بازارشان را خودشان پیدا کند نه دولت و در این راستا نیز دولت طرح و برنامه‌های لازم را برای حمایت از تعاونی‌ها در نظر می‌گیرد.

هفده‌تن با اشاره به اینکه تعاونی‌ها را باید به سمتی ببریم که عواملی که تولید ارزش می‌کنند سهم عادلانه از تولید ببرند، بیان کرد: تعاونی‌های واقعی ضریب مشارکت مردمی را بالا می‌ببرد و خلاقیت نیروی کار را افزایش می‌دهند که در توزیع عادلانه ثروت بسیار ارزشمند است و نقطه مقابل اقتصاد تکاسری است.

وی اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌های خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استانها  پیشرفت‌تر و دارای محصولات باکیفیت‌تری است که باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد کمک به تعاونی‌های خراسان جنوبی، تصریح کرد: بسیار به تعاونی‌ها امیدوار هستیم و اعتقاد قلبی داریم زیرا توسعه اقتصاد تعاونی می‌تواند توسعه اقتصاد دنیا را نجات دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.