مسعود زریبافان با بیان اینکه مدیر عامل بازداشت شده بانک دی منصوب شده در دولت یازدهم است و تخلفات وی ربطی به دوران مدیریت من ندارد، گفت: اگر مسئول تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در خصوص زمان و دوره تخلفات شفاف‌سازی نکند، مجبور به اطلاع رسانی در این زمینه خواهم شد.

مدیرعامل بازداشت شده بانک دی منصوب دولت یازدهم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سابق اظهار داشت: مدیر عامل بازداشت شده بانک دی، مدیرعامل منصوب در دولت یازدهم است و تخلفاتی که منجر به بازداشت ایشان شده ربطی به تحقیق و تفحص از بنیاد در دوره مدیریتی اینجانب در بنیاد ندارد.

وی افزود: در صورتی‌که مسئول محترم تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در خصوص زمان و دوره تخلفات صورت گرفته در بانک دی و موسسات اقتصادی بنیاد شفاف سازی لازم را انجام ندهد، اینجانب مجبور خواهم شد علی‌رغم میل باطنی خودم در خصوص زمان و دوره تخلفات صورت گرفته اطلاع رسانی لازم را انجام دهم.

زریبافان در پایان تصریح کرد:اینجانب از همه رسانه‌هایی که با سوء استفاده از مصاحبه‌های مسئول تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و بصورت ناجوانمردانه اینجانب و بنیاد شهید و امور ایثارگران را تخریب کرده‌اند به مراجع قضایی شکایت کرده‌ام و تا آخر برای اعاده حیثیت خودم و همکارانم خواهم ایستاد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.