قدس آنلاین- بیرجند:شورای هماهنگی تبلیغات اسـلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان را به شرکت در مراسم تظاهرات سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه دعوت کرد.

تظاهرات سراسری محکومیت جنایات رژیم  آل‌خلیفه در خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند،این تظاهرات سراسری پس از اقامۀ نماز دشمن شکن جمعه این هفته (نوزدهم شهریورماه) در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان برگزار می‎شود.

در متن این اطلاعیه آمده است: به دنبال جنایت ددمنشانه آل‌خلیفه، در سرکوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین و برگزاری سلسله جلسات دادگاه نمایشی و در آستانه صدور حکم فرمایشی علیه رهبر بزرگ جنبش اسلامی بحرین "آیت‌الله شیخ عیسی قاسم" شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی خراسان جنوبی ضمن محکومیت شدید این اقدام ددمنشانه اعلام می‌دارد که پس از اقامۀ نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته (نوزدهم شهریور ) "مراسم تظاهرات سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه" و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری مرجعیت بزرگ بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم هم‌زمان با سراسر کشور در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.

مردم شجاع و مؤمن خراسان جنوبی با حضور گسترده و پرشور خود اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدام غیرانسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده  و "مرگ آل‌خلیفه" را فریاد خواهند زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن دعوت از هم استانی‌های ارجمند درخواست می‌کند تا همراه و همگام با ملت بزرگ، انقلابی و بصیر ایران اسلامی در این مراسم تظاهرات حضور حماسی یافته و سرنگونی آل‌خلیفه جنایت پیشه را فریاد زنید و حمایت همه جانبۀ خود را از رهبر بزرگ مسلمانان  بحرین اعلام کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.