قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: پنجمین جلسه شورای معاونین شهرداری ساری با حضور مهدی عبوری شهردار ساری، معاونین شهرداری، شهرداران مناطق، مسئول درآمد، مسئول حراست و مشاور ویژه شهردار برگزار گردید.

با برنامه ریزی دقیق، رضایت شهروندان حاصل خواهد شد

عبوری شهردارساری با اشاره به نزدیک شدن فصل پاییز گفت: دغدغه اصلی معاونت های فنی عمرانی و خدمات شهری باید اتمام پروژه های عمرانی در بخش احداث کانال های هدایت ابهای سطحی و نیز لایروبی انهار باشد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس  و تشکیل ستاد مهرافزود: با نظارت جدی بر روند حمل و نقل عمومی  ونیز هماهنگی لازم با سازمانهای مربوطه در زمینه سرویس مدارس و مشکلات ترافیکی با شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان و فرهنگیان دغدغه خاطر نخواهند داشت.

شهردار ساری ادامه داد: معاونت اداری مالی بر روند امور اداری نظارت مستمر داشته باشد و قطعاً با جدی گرفتن و برنامه ریزی های دقیق در ساعات کاری عصر شهرداری های مناطق و حضور کارکنان عزیز در این شیفت های کاری  رضایت شهروندان حاصل خواهد شد.

عبوری اظهار داشت: با حضور به موقع اعضای ستاد سیل و نیز کارگران خدمات شهری در نقاط بحرانی می توانیم مشکلات احتمالی را مدیریت نماییم.

عضو شورای شهرداریها و دهیاریهای کشور اضافه نمود: امیدواریم باساماندهی تابلوهای کوچه ها و خیابانها که توسط شهرداریهای مناطق انجام می گیرد، جلوه خاصی را درمرکز استان  شاهد باشیم.

وی با اشاره به احداث ۳۰ کانال در دست اقدام در سطح شهر عنوان کرد: هدایت آب های سطحی در مرکز استان یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در سالهای اخیر بوده و اکنون شاهد کمترین آب گرفتگی در مواقع بارندگی در ساری هستیم.

عبوری تاکید نمود: استفاده از انرژی خورشیدی در تاسیسات مکانیکی و برقی پروژه ها لحاظ شود تا با کمترین هزینه، بیشترین بهره مندی حاصل گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.