به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین، امین برقی، مدیر محصول بازاریابی شرکت رنوپارس در حاشیه برنامه تست خودرو ساندرو استپوی اظهار داشت: «در نتیجه تمامی زحمتها در دوران تحریم، سرمایهگذاریها و تفاهمنامههایی با رنو بسته شد.»
وی با بیان اینکه این خودرو تمام استانداردهای کیفی داخلی را دارد، افزود: «مشخصات فنی این خودرو این است که یک روح اسپورت دارد. سیستم تعلیق آن تقویت شده و ارتفاع بلندتری نسبت به ساندرو دارد.»
مدیر محصول بازاریابی شرکت رنوپارس با اشاره به تفاوتهای تکنیکالی ساندرو هاچبک با ساندرو استپوی عنوان کرد: «در آینده تولید نسل بعدی را در برنامه داریم که وارد بازار کنیم؛ البته بسته به عمر محصولات.»
برقی عنوان کرد: «ساندرو استپوی که امروز دیده میشود، روی همان پلت فرم X90 است. پلت فرم X90 سال ۲۰۰۴ طراحی می شد و با ال۹۰ آمد.L
وی خاطرنشان کرد: «بعد آن سال ۲۰۰٨ فاز دو آن آمد. استپوی اولین بار سال ۲۰۰٨ تولید شد.»
پیش از این، پیمان کارگر در حاشیه مراسم تولید انبوه رنو ساندرو استپوی گفته بود: «رنو قطعهسازان خارجی را به قطعهسازان ایرانی مرتبط کرده و دانش فنی را به ایران منتقل کرده است.»
وی عنوان کرده بود: «در حال حاضر تولید داخلی رنو استپوی ۳۸ درصد است که تا دو سال آینده به بیش از ۴۰ درصد خواهد رسید.»
خودرو ساندرو استپوی مشابه مدل ساندرو هاچبک است و در تفاوتهای این دو خودرو میتوان به افزایش حدود ٥٠ کیلوگرم به وزن و به ترتیب دو، هفت و ٥٠ میلیمتر به طول، عرض و ارتفاع این خودرو اشاره کرد. وزن این خودرو در گریبکس دستی ١١٥٨ و اتوماتیک ١١٩٣ کیلوگرم، مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی، در خودروهای اتوماتیک و دستی به ترتیب هشت و ٦.٧ لیتر در هر ١٠٠ کیلومتر است.
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 455452
یکسال پس از تولید و عرضه خودرو ساندرو هاچبک، شرکت رنو نسل جدید این خودرو را وارد خط تولید کرد.
نظر شما