تظاهرات مردم انقلابی و بصیر کرمان امروز ظهر بعد از انجام فریضه نماز جمعه برگزار شد و مردم خشم و انزجار خود را از اقدامات خبیصانه آل سعود اعلام کردند

اعلام انزجار نمازگزاران کرمان علیه جنایات"آل‌سعود" و"آل‌خلیفه"

مردم مومن و خداجوی شهر کرمان با فریاد شعارهایی از جمله "جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست" ، "آل سعود شرمت باد آمریکا ننگت باد" ، " تبت یدا ابی لهب آل سعود بی‌نسب " ، " مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" خشم و انزجار خود را از جنایت هولناک سرزمین منا و قتل عام مسلمانان اعلام کردند.

در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی جنایات رژیم آل‌خلیفه در بحرین و لغو تابعیت شیخ عیسی‌قاسم عالم مبارز بحرینی را محکوم کرده و از مصلا تا میدان بسیج راهپیمایی کردند.

در این تظاهرات اعتراض‌آمیز جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از مرجعیت بزرگ بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان کرمان در پایان با قرائت بیانیه در حمایت از " آیت الله شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین هشدار دادند که اگر دست از دشمنی خود با مرجعیت بزرگ دینی برندارد توسط جوانان حزب الله ‌سرکوب و مدفون می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.