قدس آنلاین - ایلام: معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: با وجود بیش از 425 کیلومتر مرز مشترک بین استان ایلام و کشور عراق خوشبختانه شاهد ورود غیرقانونی دام به استان نمی باشیم.

عدم ورود دام قاچاق به ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر رضائیان زاده در گردهمایی یک روزه مدیران کل منطقه 2 کشور که در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان ایلام تشکیل گردید با بیان اینکه میزبانی دامپزشکی ایلام قابل تقدیر است و این اداره کل توانمندی های بسیاری دارد، اظهارداشت: اقدامات و برنامه های سازمان علی الخصوص در مورد بیماری تب برفکی بسیار مؤثر بوده و امیدواریم که تمامی استان ها با مبارزه عملی با این بیماری، در کنترل آن سهیم باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام نیز در این گردهمایی با بیان اینکه حضور معاون محترم سازمان دامپزشکی کشور و هیأت همراه و مدیران کل دامپزشکی استانهای منطقه 2 کشور در ایلام قابل تقدیر است، گفت: دامپزشکی استان ایلام در راستای ارائه خدمات به دامداران و دامپروران اقدام های مناسبی به انجام رسانده است.

دکتر وهاب پیرانی با اشاره به اینکه استان ایلام با دارا بودن 7/2 میلیون واحد دامی به نسبت جمعیت انسانی، یکی از قطب های دامپروری کشور است، افزود: خوشبختانه با توجهات مسئولین محترم استان و مسئولین سازمان دامپزشکی کشور توان مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به دامداران و دامپروران استان وجود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.