نماینده دفتر مجلس اعلی شیعیان عراق در ایران تاکید کرد منافقین بعد از عراق، در هر کشوری که می‌روند باید از اعمال تروریستی شان دست بردارند.

منافقین با ذلت اخراج شدند

«ماجد غماس»  نماینده دفتر مجلس اعلی شیعیان عراق در ایران در خصوص خروج کامل منافقین از عراق اذعان کرد: مسئله منافقین خاطرات دردناکی را برای مردم عراق به ارمغان و به وجود آورده است و یکی از مشتراک دو ملت عراق و ایران همین مسئله است که یکی از گروهک های تروریستی ای که سعی کردند در منطقه خود را تثبیت کنند، همین منافقین بوده اند.

وی افزود: دولت عراق بعد از سقوط رژیم صدام بعنوان حامی اصلی منافقین،محسوب می شد، سعی کردند که سرعت آنها را از عراق خارج کنند و تلاش هایی را صورت دادند در کنار موضع گیری ملت عراق نسبت به این گروه باعث شد که آنها از عراق خارج شوند.

غماس در خصوص تلاش منافقین برای نمایش خروج پیروزمندانه از عراق تاکید کرد: خروج آنها از عراق حتما ذلیلانه است، وقتی آنها در عملیات مرصاد هم شکست ذلیلانه و سنگینی خوردند،همان زمان هم سعی کردند برای حفظ روحیات خودشان کارهایی را انجام دهند تا نشان دهند پیروز هستند!این یکی از شیوه های این گروهک تروریستی محسوب می شود، لذا خروج آنها از عراق به غیر از ذلت نیست و انشاالله آنها از کل منطقه خارج خواهند شد و زندگی ذلت بار ایشان در جای دیگری ادامه خواهد یافت.

وی گفت:منافقین بعد از عراق، در هر کشوری که می روند باید از اعمال تروریستی شان دست بردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.