بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سمنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجلس باید به وظیفه‌اش در برابر توافق FATF عمل کند.

 مجلس به وظیفه‌اش در برابر FATF عمل کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی  نامه‌ای سرگشاده درباره قرارداد با FATF منتشر کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان خطاب به نمایندگان مجلس           

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام‌علیکم

در روزهای پسابرجامی ملت ایران، خبرهایی به گوش می‌رسد که حکایت از نفوذ بیش از پیش دشمنان همیشه دندان تیز کرده این نظام و انقلاب دارد. خبرهایی از به رسمیت شناختن وقیحانه عبور گرگهایی درلباس میش، که ثابت کردند هیچگاه انگیزه‌ای جز چپاول و غارت این ملت غیرتمند نداشته‌اند. به نظر می‌رسد دولتمردان می‌کوشند تا با کتمان حقایق تلخ تعهدات بی‌سابقه تاریخی، مردم را بی خبر نگه دارند و چراغ خاموش این پیمانهای خطرناک و ننگین را اجرایی کنند.

امروز در مثلث شومی گرفتار شده‌ایم که سرانجامی جز نابودی و تباهی استقلال و عزت‌مان ندارد. مثلثی که یک ضلع آن برجام، ضلع دیگر قراردادهای FATF و ضلع سوم آن قراردادهای نفتی می‌باشد.

برجامی که قرار بود دیوار تحریمها را فرو بریزد تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود. برجامی که به گفته خودشان آب خوردن‌مان را هم تحت‌الشعاع قرار داده بود. اما حال پس از گذشت یک سال و اندی از اجرای یک طرفه برجام و برطرف نشدن تحریمها، می‌گویند اصلا ما برای رفع تحریمها برجام را امضا نکرده و بر سر میز مذاکره نرفته‌ایم!

دیگری قرارداد FATF که تحریمی نه توسط امریکا، بلکه توسط شیفتگان به امریکا برای تحت فشار قرار دادن نهادهای انقلابی و دفاعی و مؤسسات داخلی است. قراردادی که سیستم بانکی ایران را ملزم می‌کند که تمامی مؤسسات و شرکتهای داخلی را که توسط غربیها تحریم شده‌اند را تحریم کند.

دیگری قراردادهای کلان نفتی است که هیچ سنخیتی با اقتصاد مقاومتی ندارد. قراردادهایی که سرانجامی جز تسلط غربیها بر منابع، ذخایر و ثروت عظیم این کشور ندارد. قراردادهایی که توان و استعداد نیروی جوان و متعهد داخلی را نادیده می‌گیرد و خام‌فروشی در صنعت نفت را تبدیل به چاه‌فروشی می‌کند.

قرار بود عزت را به پاسپورت ایرانیان برگردانند! با دم خروس قراردادهایی که عزت و استقلال‌مان را نشانه گرفته است، چه کنیم!؟ با قرارداد FATF که نوعی کاپیتولاسیون مدرن است چه کنیم که دیگر حتی در داخل کشورمان هم عزت نداریم، چه برسد در سایر کشورها! با خودتحریمی نهادهای انقلابی و دفاعی‌مان که هدفی جز قطع بازوان انقلاب اسلامی در منطقه و تحقیر ملت ایران ندارد، چه کنیم؟ به راستی آیا با تحریم نهادهای نظامی و دفاعی و محدود کردن آنها، راه گریزی از سقوط به جهنم ناامنی منطقه وجود دارد؟

در همین راستا، دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان سمنان، این تعهدات را مغایر با منافع ملی مردم شهید داده این کشور انقلابی می‌داند و از مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه‌های نظارتی و تصمیم‌گیر می‌خواهد که به وظایف انقلابی‌شان در پاسداری و حراست از منافع و عزت و استقلال مردم سربلند ایران اسلامی عمل نمایند.

در پایان اعلام می‌داریم، ما نسل سوم و چهارم انقلاب تا آخر پای آرمان استقلال، ‌ آزادی و جمهوری اسلامی خود ایستاده‌ایم و اگر قرار باشد جهانخواران در مقابل آرمانهای ما بایستند، ‌ با همه توان در مقابل دنیایشان خواهیم ایستاد و در این مسیر آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد محرومیت و استضعاف را چشیده باشند، نه دنیاپرستان اشرافی...

والعاقبه للمتقین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.