بیرجند/قدس آنلاین : معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر با بیان اینکه همکاری صنایع از خاموشی ها جلوگیری می‌کند، گفت: امسال 4800 مشترک صنعتی در زمینه کاهش پیک بار با توانیر همکاری داشته که در این راستا 1200 مگاوات جابه جایی بار انجام شده است.

4800 مشترک صنعتی تابستان امسال درکاهش پیک بار با شرکت توانیر همکاری کردند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علیرضا احمد یزدی عصر امروز در آیین تجلیل از شرکت کویر تایر در اجرای طرح کاهش پیک بار اظهار داشت: باو جود اینکه این سالها بیشتر واحدهای تولیدی گریبانگیر مشکلات زیادی هستند، اما شرکت کویر تایر توانسته خوب ظاهر شود.

وی افزود: در شرایط امروز بسیاری از سرمایه گذاران به سمت دلالی می‌روند اما شرکتی مانند کویر تایر با دلسوزی وعشق به کشور کار می‌کند.

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت:شرکت کویر تایر در بخش مدیریت انرژی پیش قدم است وتوانسته است معیار مصرف انرژی که 1400 کیلو وات ساعت بر تن است رابه 1200 کیلو وات ساعت برتن برساند که اقدامی بسیار خوب انجام شده است.

یزدی افزود: باید تلاش شود تا در شاخصه‌ها از معیار جهانی هم بالاتر برود زیرا مدیریت انرژی مقوله‌ای است که دنیا به این نتیجه رسیده است که برای تداوم زندگی راهی به جز مدیریت انرژی ندارد.

وی اظهار داشت: مدیریت انرژی حافظ سلامت انسان است  وسال به سال شاهد افزایش دما که ناشی از مصرف انرژی توسط ما انسانها است راشاهد هستیم و اگر همکاری صنعتگران به ویژه شرکتی مانند کویر تایر نبود، پیک امسال تابستان 52 هزارمگاوات نبود و ناچار کشور رو به سمت خاموشی می‌رفت.

معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت:امسال مشترکان صنعتی همکاری خوبی در مدیریت مصرف با ما داشته به گونه‌ای که 4800 مشترک صنعتی تأثیر گذار در شبکه سراسری با صنعت برق همکاری داشته  ودراین راستا هزارو 300 مگابایت جا به جایی بار ناشی از همکاری صنعت با توانیر انجام شد.

یزدی افزود:همکاری صنعت با توانیر می‌تواند از بسیاری از خاموشیها جلوگیری کند زیرا اگر یک ساعت خاموشی به بار آید، خسارات جبران ناپذیری دارد.

وی بیان داشت:صنعت باید همکاری خود را با توانیر افزایش دهد زیرا این همکاریها به منافع کشور بر می‌گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی: کویرتایر یکی از مشترکان تأثیرگذار استان در کاهش پیک بار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی  هم در این مراسم گفت: کویرتایر یکی از تأثیرگذارترین مشترکان صنعتی برق در کاهش پیک بار در استان است گفت: این واحد تابستان امسال همکاری ارزشمندی در تحقق این مهم داشته است.

مهندس محمد ابراهیم شرکاء با تأکید بر اهمیت مدیریت مصرف در صنایع تصریح کرد: اقدامات ارزشمند و کارهای شایسته ای در مدیریت مصرف و انرژی در کویرتایر صورت گرفته و اینجانب با سی سال فعالیت در صنعت برق، کمتر جایی این کارها و اقدامات ارزنده را دیده یا شنیده ام.

وی با قدردانی از همت، تلاش و جدیت مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت در کاهش پیک بار استان بیان کرد: همکاری ارزشمند برخی صنایع استان از جمله کویرتایر و سیمان قاین در کاهش و صرفه جویی برق مصرفی، سبب کاهش پیک بار در استان شده است.

در پایان لوح تقدیر واحد برتر در اجرای طرح کاهش پیک بار در سال 95 به شرکت کویر تایر اعطا شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.