رسانه های رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از عملیات شناورهای تندروی ایران و اخراج ناوشکن آمریکایی از "تنگه‌هرمز" و وادار کردن آن به عقب نشینی، اقتدار نیروهای سپاه را در این عملیات بررسی کردند.

 نیروهای سپاه ایران دوباره آمریکا را تحقیر کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم، "یارون شنایدر" تحلیلگرمسائل خاورمیانه شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "بار دیگر آمریکا در برابر قدرتنمایی ایران عقب نشینی کرد. 4 شناور تندروی سپاه بسوی ناوکشن آمریکایی در تنگه هرمز حرکت کرده و ناوشکن آمریکایی به ناچار مسیر را تغییر داده و از محدوده تنگه هرمز عقب نشینی کرد."
تلویزیون رژیم صهیونیستی تصاویری را که ناوشکن آمریکایی از این عملیات ضبط کرده بود، پخش کرد.

افسر نیروی آمریکایی در تماس بی سیم با واحد فرماندهی نیروی دریایی آمریکا گفت: "4 شناور تندروی ایرانی در زاویه 270 و فاصله 300 یارد ما را تعقیب می کنند. آنها سلاحهای خود را به سوی ما نشانه گرفته اند و در حال حرکت به سوی ما هستند."

شنایدر گفت: "نزاع ایران و آمریکا به موضوع هسته ای محدود نمی شود، نقاط اختلاف بسیاری میان این دو کشور است. تنگه هرمز یکی از صحنه های رویارویی ایران و آمریکا است."

وی افزود: "ایران همواره آمریکا را در شرایط دشوار قرار می دهد. قبلا نیز تلویزیون ایران تصاویری از اسارت تفنگداران نیروی دریایی آمریکا را پخش کرده بود، که اعتبار و جایگاه نیروی دریایی آمریکا را خدشه دار کرد."

این تحلیلگر خاطرنشان کرد: "ایران با این اقدامات آمریکاییها را به شدت تحقیر کرد. و زبون شدن نیروی دریایی آمریکا در معرض نمایش قرار داد. ایران از منش فعلی دولت اوباما که به اخرین روزهای خود نزدیکی می شود و گریز از تنش و درگیری در خاورمیانه را مبنای سیاستهای خود قرار داده است، بهره برده و آن را فرصت مناسب برای محک زدن اقتدار رزمی خود می داند."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.