قدس آنلاین یزد : دبیر کل سازمان جهانی شهروندان و اتحادیه شهر های جاده ابریشم به همراه پروفسور اوم رئیس انجمن فلاسفه کره جنوبی با شهردار یزد دیدار کرد.

دیدار دبیر کل سازمان جهانی شهروندان و اتحادیه شهر های جاده ابریشم با شهردار یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، دکتر کوآک دبیر کل سازمان جهانی شهروندان و اتحادیه شهر های جاده ابریشم، در دیداری همزمان با شهردار و  رئیس شورای اسلامی شهر، به تعریف و تمجید از  بافت سنتی یزد پرداخت.

 وی که پیش از این دیدار، از بافت قدیم یزد  دیدن کرده بود با  بر شمردن ویژگیهایی بافت تاریخی یزد، پیشنهاداتی را در خصوص عمران و آبادانی آن مطرح نمود.

شهردار یزد نیز در این دیدار با بیان تأثیرگذاری یزد در تاریخ ایران، امنیت را شاخصه پیشرفت یزد دانست

و اظهار داشت: بافت قدیم یزد میراث تاریخی گذشتگان ماست و مصمم هستیم که از این بافت و چیزی که باقی مانده حفاظت کنیم ودر این بافت بناهای شاخص،  و مذهبی  زیاد یوجود دارد

محمدرضا عظیمی زاده افزود : شهر قدیمی یزد در آستانه جهانی شدن می باشد و اولین شهری است که پرونده ثبت  جهانی  آن آماده و به یونسکو ارسال شده است.

وی  همچنین باتوجه به محدودیت های اقلیمی یزد در توسعه، منابع گردشگری را یکی از راههای اشتغال زائی آینده یزد معرفی کرد و اظهار امیدواری نمود شاهد جهانی باشیم که هیچگونه  جنگ و بحرانی در آن نباشد.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم با یاد آوری این مطلب که در دین ما شروع جنگ حرام است ولی اگر کسی به ما حمله کند ما باید از خود دفاع کنیم، ارزش انسانها را در بزرگواری و اخلاق آنها دانست.  

گفتنی است در این دیدار پروفسور اوم رئیس انجمن  فلاسفه  کره جنوبی  نیز  دکتر  کوآک  را  همراهی می کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.