قدس آ نلاین - ایلام: صبح امروز و از طریق فرودگاه شهدای ایلام پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس و در میان استقبال مسئولان وارد ایلام شدند.

استقبال از ورود پیکر مطهر 2 شهید گمنام در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در حاشیه ورود پیکر مطهر این شهدای گمنام گفت: این شهدای گمنام به تازگی در منطقه ام الرصاص منطقه فاو کشور عراق تفحص شده و مربوط به عملیات کربلای چهار هستند.

سرهنگ جعفر منتظری با بیان اینکه آیین استقبال از این شهدای گرانقدر عصر امروز در محل برگزاری دعای پرفیض عرفه در بهشت رضای شهر ایلام و همچنین قرارگاه عملیاتی حضرت امیر (ع) در منطقه عملیاتی بانروشان با حضور مردم شهید پرور و خداجوی استان ایلام برگزار خواهد شد، اظهارداشت: با توجه به اینکه این شهدا به تازگی تفحص شده و تاکنون نسبت به شناسایی هویت آنان اقدامی صورت نگرفته است، پس از برگزاری دعای پرفیض عرفه پیکر مطهر این شهدا به تهران به منظور تعیین هویت منتقل می شود و در استان ایلام عملیات تشییع و تدفین این شهدای گمنام صورت نخواهد گرفت.

گفتنی است استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 800 شهید، 11 هزار جانباز و 332  آزاده تقدیم اسلام کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.