۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 455939

احمدرضا عابدزاده پرده از اتفاق عجیبی برداش که پیرامون او رخ داده است.

اتفاقی عجیب برای احمدرضا عابدزاده + متن گفتگو

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا عابدزاده در این مورد گفت:  چند ساعت قبل مطلع شدم فردی که شاید عضوی از گروه شیادان باشد یا به صورت انفرادی دست به کلاهبرداری می زند به اسم بنده و با بهانه کمک به مراکز خیریه به دنبال اخاذی از هموطنان و فوتبالدوستان است. در واقع این شیاد با چند نفر تماس گرفته و گفته من ابراهیم، برادر احمدرضا عابدزاده هستم؛ او سلام رساند و گفت به شما اطلاع بدهم مبلغی را برای کمک به خیریه در نظر بگیرید.

کاپیتان اسبق تیم ملی تصریح کرد: این شیاد حتی به برخی گفته احمد عابدزاده برای شما رقم 7 یا 8 میلیون تومانی در نظر گرفته تا به خیریه کمک کنید. وقاحتش در این حد است که با اسم و آبرو و اعتبار من و به بهانه کارهای خیر برای مردم عدد و رقم هم تعیین می کند. به همین علت خواستم خیلی سریع از طریق رسانه ها این موضوع را اعلام کنم تا هم دوستان و دوستدارانم در جریان ماجرا باشند و هم از نهادهای امنیتی و نظارتی خواهش کنم هرچه سریع تر این آدم ها را شناسایی و دستگیر کنند. من برای گذران زندگی خودم هرگز پای اعتبارم را وسط نکشیده ام. چنانچه اکنون در شهر متل قو مشغول اداره یک مغازه فست فود هستم تا هم خرج خودم در بیاید و هم چند نفر از این سفره نان حلال به منزل ببرند. وقتی من این طور کار می کنم دوست ندارم یک آدم نما یا چند شیطان صفت به اسم من از مردم اخاذی کنند. حالا من که در رسانه ها دست اینها را رو کرده ام اما این کارها باعث می شود مردم برای انجا کارهای خیر و کمک به مراکز خیریه دچار شک و تردید شوند و این کارها تبعات بدی دارد و به همین علت لازم است مراجع قانونی خیلی قاطعانه این آدم نماهای کثیف را شناسایی و دستگیر کنند.

عابدزاده که سابقه زیادی در دربی پایتخت برای هر دو تیم داشته و هیچ گاه هم به عنوان بازیکن بازنده دربی نبوده است در خصوص بازی جمعه  استقلال و پرسپولیس گفت: فکر می کنم بازی جاندار و پرهیجانی در پیش باشد. پرسپولیس در هفته ها و ماه های گذشته فوتبال هجومی، تماشاگرپسند و با صلابتی را ارائه کرده است. از سویی استقلال برای جلب رضایت هوادارانش انگیزه های زیادی برای این دربی دارد. این دو عامل باعث می شود بتوانیم انتظار داشته باشیم دو تیم پرطرفدار کشور بازی جذابی را به نمایش بگذارند. فقط امیدوارم شاهد فوتبالی با کیفیت و روان و به دور از حاشیه و تنش باشیم.

از عابدزاده سوال کردیم آیا برای تماشای دربی به ورزشگاه می رود که در جواب گفت: اگر بازی در روز غیر تعطیل برگزار می شد سعی می کردم به ورزشگاه بروم اما برای روزهای تعطیل باید بالای سر کارم در متل قو باشم چون در روزهای تعطیل مراجعه کننده خیلی بیشتر است و بعید می دانم بتوانم به تهران برگردم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.